כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מפריך את השמועות

הבכיר האמריקני: "לא מציבים לישראל דדליין"

עוד אמר כי ארה"ב מאמינה שאיראן מעורבת בתכנון ביצוע ואישור התקפות החות'ים | אתמול דווח כי ערב הסעודית ביקשה מארה"ב לנהוג באיפוק בתגובה נגד המורדים החות'ים 

הבכיר האמריקני: "לא מציבים לישראל דדליין"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

ארה"ב מודיעה הערב (חמישי) באופן מפורש כי הם לא מציבים דדליין לישראל, וכי הם סבורים שאיראן מעורבת בתכנון מתקפות החות'ים על ספינות שעוברות באזור מיצרי באב אל מנדב ונחשדות כישראליות.

סגן ראש המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן, ג'ון פיינר, אמר כי "ארצות הברית לא הציבה לישראל מועד לסיום הפעילות המבצעית נגד חמאס ברצועת עזה. אם המלחמה תסתיים עכשיו, הארגון האיסלאמיסטי ימשיך להוות איום". עוד אמר כי ארצות הברית מאמינה שלישראל יש עוד הרבה מטרות לטפל בהן בדרום הרצועה.

בנוסף, פיינר אמר כי ארה"ב מאמינה שאיראן מעורבת בתכנון, בביצוע ובאישור התקפות החות'ים על ספינות בים האדום. כזכור, אמש דווח בסוכנות הידיעות רויטרס, כי ערב הסעודית ביקשה מארה"ב לגלות איפוק בתגובות נגד המורדים חות'ים בתימן שחוטפים ספינות ותוקפים את ישראל. הבקשה הגיעה מהסעודים שחוששים שהמלחמה בין ישראל וחמאס תסלים ותדרדר לעימות אזורי נרחב. כזכור, בארה"ב ישנה ביקורת על ממשל ביידן בעקבות היעדר תגובה למתקפה של החות'ים על ספינות מסחר זרות וספינת מלחמה אמריקנית במצר באב אל-מנדב.

מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד