כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"תפסיקו לצרוך את הרעל"

האב זעק בהלווית בנו: "שוטפים לנו את המוח"

"אני מבקש מכם, עם ישראל היקר, תפסיקו לצרוך את הרעל שמלעיטים לכם באולפני התקשורת!", זעק איציק בונצל, אביו של הלוחם עמית הי"ד שנפל בלחימה בעזה. "כדי שנפילתו של עמית לא תהיה לשווא, אנא, עם ישראל, די למריבות" 

האב זעק בהלווית בנו: "שוטפים לנו את המוח"
הלווית עמית בונצל הי"ד צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בין הנופלים ביום רביעי השבוע היה סמל ראשון עמית בונצל הי"ד, תושב שוהם בן 22 שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. אלפים הגיעו להר הרצל לחלוק לו כבוד אחרון בהלווייתו.

אביו איציק בונצל, ספד לו ונפרד ממנו בקול בוכים. כאשר בסיום דבריו פנה למלווים ואמר: "אם חפצי חיים אנחנו, ואם אתם רוצים שיהיה לנו עתיד במדינה שלנו, תפסיקו לצרוך את הרעל הזה שיש בערוצי הטלוויזיה. הם שוטפים לנו את המוח, הם גורמים לשנאה אחד עם השני".

האב השכול הוסיף וזעק: "אם החמאס לא יחסל אותנו, אנחנו נחסל אחד את השני ורק בגלל שטיפת המוח ערב ערב באולפנים. ערב ערב הם יושבים בכל הערוצים, בזמן שהחיילים שלנו מוסרים את נפשם – ואף מילה טובה לחיילים ולמפקדים אנחנו לא שומעים. הם עושים הכל כדי להפריד בינינו ולהעמיק את השנאה בין חילונים ודתיים, חרדים ודתיים לאומיים, ימין שמאל".

"אני מתחנן", אמר איציק בונצל, "אני לא רוצה שמותו של עמית יהיה לשווא. אם באתם לכבד אותו בדרכו האחרונה, נסו להמשיך בדרכו האחרונה – באהבת חינם, בכיבוד הורים ובכבוד לזולת".

עמית הי"ד. (אתר צה"ל)

בונצל הי"ד למד בישיבה התיכונית אמי"ת בפתח תקווה ומשם המשיך למכינה הקדם-צבאית 'קשת יהודה' ברמת הגולן. המנוח חלם להיות קצין ואף קיבל זימון לקורס קצינים, אולם בשל פרוץ הלחימה לא הגשים את חלומו.

תקשורת חמאס מלחמת חרבות ברזל הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד