י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זועמים על הממשל

ארגונים יהודיים לוחצים על ביידן לקרוא להפסקת האש בעזה

מאות עובדים בארגונים יהודיים לוחצים על ממשל ארה"ב להביא להפסקת אש. בנוסף מתמחים בבית הלבן כתבו גם הם כי הם דורשים הפסקת אש. "אנחנו מקשיבים לקולות העם האמריקאי וקוראים לממשל לדרוש הפסקת אש קבועה", כתבו המתמחים

ארגונים יהודיים לוחצים על ביידן לקרוא להפסקת האש בעזה
הנשיא ג'ו ביידן בישראל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מאות עובדים של ארגונים יהודיים ברחבי ארה"ב לוחצים על הנשיא ביידן לקרוא להפסקת אש בין ישראל לארגון החמאס הרצחני במכתב גלוי. 

"אנחנו אנשים שעובדים עבור מגוון רחב של ארגונים יהודיים ברחבי ארה"ב, על פני מגוון רחב של אמונות, שיטות, רקעים וזהויות המרכיבים את המרקם העשיר של הקהילה היהודית האמריקאית", הם כתבו במכתב. כך דיווחה רשת NBC.

"אנו מתאחדים יחד ברגע זה כדי לקרוא להפסקת אש, שחרור כל בני הערובה, ומחויבות לפתרון מדיני ארוך טווח המבטיח את החופש והבטיחות הקולקטיבית של ישראלים ופלסטינים", נאמר במכתב.

למכתב יש יותר מ-500 חתימות, ובהם שמות של מנהיגים יהודיים מהשמאל הקיצוני, ראשי וחברי ארגוני שמאל קיצוניים המזוהים עם הפלסטינים.

"כקבוצה של אנשי מקצוע מקשת רחבה של ארגונים יהודיים, רבים מאיתנו הקדישו את מפעל חיינו לבניית קהילות יהודיות משגשגות", נאמר במכתב. "הארגונים שלנו עשויים להצטרף או לא להצטרף לקריאה להפסקת אש בעצמם, אבל אנחנו מרגישים צורך להראות תמיכה רחבה בתוך הקהילה היהודית להפסקת אש".

בנוסף עשרות מתמחים בבית הלבן כתבו מכתב דומה עם תמיכה ברורה לחמאס: "אנחנו, החתומים מטה מהבית הלבן מתמחים אצל משרדים של הנשיא, לא נשתוק עוד על רצח העם המתמשך של העם הפלסטיני", כתבו המתמחים.

"אנחנו מקשיבים לקולות העם האמריקאי וקוראים לממשל לדרוש הפסקת אש קבועה", כתבו המתמחים. "אנחנו לא מקבלי ההחלטות של היום, אבל אנחנו שואפים להיות המנהיגים של המחר, ולעולם לא נשכח איך הפצרותיו של העם האמריקאי נשמעו ועד כה, התעלמו מהם".

ג'ו ביידן חמאס הפסקת אש ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד