ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
במימון בריטניה

תלמידים בבתי ספר בעזה לומדים מתמטיקה על ידי ספירת חללים

בבתי ספר בעזה מלמדים מתמטיקה בצורה ייחודית. בתי ספר במימון בריטניה מלמדים את הילדים לספור חללים כחלק מתרגלי חשבון. קיים קשר ישיר בין החינוך שמספקת אונר"א המחנכת את רוב התלמידים בבתי הספר בעזה - לבין הטבח ב-7 באוקטובר

תלמידים בבתי ספר בעזה לומדים מתמטיקה על ידי ספירת חללים
אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

תלמידים בבתי ספר בעזה לומדים מתמטיקה על ידי חיבור של כמה שהידים מתו בהתקוממויות פלסטיניות אלימות. שיעורי פיזיקה הם לומדים על ידי חישוב הכוח המשפיע על מסלולו של טיל שנורה לעבר חיילי צה"ל.

ותרגיל בהבנת הנקרא חוגג פיגוע פלסטיני באוטובוס עם יהודים ליד העיר רמאללה בגדה המערבית כ"מסיבת ברביקיו".

כל זה חלק מתוכנית הלימודים הסטנדרטית ברחבי עזה לא רק בבתי ספר המנוהלים על ידי חמאס, אלא גם על ידי אלה המופעלים על ידי אונר"א (סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים), שבריטניה העבירה לסוכנות בשנה שעברה כ-20 מיליון דולר. אונר"א נחשבת כסוכנות נייטרלית מבחינת האו"ם, אך בפועל עובדי הארגון הם פלסטינים תומכי טרור ומשת"פים של חמאס.

בריטניה היא בין 20 התורמים המובילים בעולם לאונר"א עבור חינוך כמו גם שירותי בריאות, נושאים חברתיים ומכשירי רפואה. ארה"ב, גרמניה והאיחוד האירופי העניקו לאונר"א מענקים גדולים עוד יותר בשנה שעברה, בסך 300 מיליון דולר.

קיים קשר ישיר בין החינוך שמספקת אונר"א המחנכת את רוב התלמידים בבתי הספר בעזה - לבין הטבח ב-7 באוקטובר שגבה את חייהם של 1,200 ישראלים, כך על פי IMPACT-se, ארגון לא ממשלתי שעוקב אחר תוכן ספרי הלימוד בבתי ספר בעולם.

"בתי הספר האלה הם ללא ספק כר גידול לקיצוניות ובסופו של דבר מקום חמאס לגייס אנשים לטרור", נכתב. בתי הספר של אונר"א משתמשים באותם ספרי לימוד כמו הרשות הפלסטינית, שמלמדים ג'יהאד, "מות קדושים" ומאבק מזוין כזכות אלוהית, כולל שנאת יהודים המוצגים כבוגדניים ועוינים.

"היהודים מוצגים כחמדנים, שולטים, בוגדנים", נאמר בספרי הלימוד. יש תרגיל בהבנת הנקרא על הטבח במינכן בו נהרגו 11 ישראלים באולימפיאדה 1972, שמתואר כמבצע ראוי לשבח.

יש קטע שלם על המחבלת דלאל מוגרבי, שביצעה את הטבח בכביש החוף ב-1978 בצפון, שבו נרצחו 38 אזרחים ישראלים, בהם 13 ילדים באוטובוס. היא זוכה לשבחים בתור מודל לחיקוי לנשים פלסטיניות.

זה מחלחל לכל מיני דברים, כמו מתמטיקה ומדעים. הילדים מתבקשים להוסיף את מספר החללים מהאינתיפאדה הראשונה לאינתיפאדה השנייה. הם מלמדים פיזיקה על ידי חישוב המהירות לזרוק אבן על חייל צה"ל. לאורך כל הציונים והמקצועות, זה נמצא בכל מקום. והרשות הפלסטינית די גאה בזה.

.

 

פלסטינים בריטניה הסתה לטרור עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד