א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
באזור כיכר החטופים

עשרות התנפלו על איש חב"ד: "מה אתה מדליק נרות?"

עשרות אנשים התנפלו על איש חב"ד שהדליק חנוכייה באזור כיכר החטופים. אדם שהיה עד לתקרית המכוערת אמר: "זה היה פשוט גועל נפש"

עשרות התנפלו על איש חב"ד: "מה אתה מדליק נרות?"
הדלקת נר חנוכה בכיכר החטופים צילום: אילן בן אודיז

עשרות אנשים שלקחו חלק בצעדה לכיוון כיכר החטופים, התנפלו על איש חב"ד שהציב באזור כיכר הבימה חנוכייה. בעקבות האירוע הוזעקו שוטרים הוזעקו, כך פורסם ב"ישראל היום".

גיא כהן, שראה את התקרית, סיפר: "אני בהלם מה שקרה. יש אנשי חב"ד שמדליקים חנוכיה בכיכר הבימה, פתאום הגיעה התהלוכה לכיוון כיכר החטופים. הם התנפלו עליו והפכו לו את השולחן, כיבו לו את המוזיקה וצרחו עליו. צעקו לו: 'מה אתה מעז להדליק פה נרות?', 'יא פרזיט', 'מה אתה בא לפה?', 'לך לעבוד' ועוד".

עוד הוסיף לספר: "הוא מסכן, ניסה להסביר להם שזה חנוכה והוא עושה הדלקת נרות כמו שחב"ד עושה בעזה. הם אמרו: 'הם גנבים', כשהם מתכוונים לחרדים. אמרו: 'לא ניתן להם לחגוג פה על חשבון הדם של הילדים שלנו'. מזל שהגיעה למקום משטרה. זה היה פשוט גועל נפש".

בתוך כך, בצלאל שניידר, דודה של שירי ביבס החטופה עם שני ילדיה הדליק את החנוכייה ונשא תפילה לשחרור כל החטופים הנמצאים בשבי חמאס. במהלך העצרת הוקרנו סרטונים של החטופים שחזרו מהשבי, מרגלית מוזס, איתי ומיה רגב ואופליה רויטמן. כולם סיפרו על הסכנה המיידית בה נמצאים החטופים.

תל אביב חב"ד שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד