י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
נגד סקרים בזמן מלחמה?

נתניהו מציג לח"כים בליכוד סקרים מחמיאים

ראש הממשלה נתניהו מציג בפגישותיו עם אנשי מפלגתו סקרי עומק המציגים נתונים חיוביים באשר לתמיכה בו ובליכוד - זאת כאשר הוא תוקף את התקשורת על עריכת סקרים בזמן מלחמה

נתניהו מציג לח"כים בליכוד סקרים מחמיאים
נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו מחזיק סקרי עומק מחמיאים אותם הוא מציג בפגישותיו עם ח"כים ושרים בליכוד, ואשר מציגים נתונים טובים עבור הליכוד ומראים כיצד ניתן להעביר מצביעים לתמוך בו, כך פורסם ב"גלי צה"ל".

דיווח זה מגיע שלושה שבועות אחרי שראש הממשלה נתניהו תקף את התקשורת בחריפות על כך שהיא מבצעת סקרים בזמן מלחמה. "אני פשוט נדהם! חיילנו נלחמים בעזה, חיילנו נופלים בקרב, משפחות החטופים בסיוט ענק, וזה מה שיש לכם לעשות? יהיה זמן לפוליטיקה. כרגע הציבור מאוחד בלהשיג את שלוש המטרות: חיסול החמאס, החזרת החטופים והבטחה שעזה לא תחזור למה שהיה", אמר.

‏ דוברו הפוליטי של רה"מ הגיב: "הליכוד לא ביצע שום סקר מאז ה-7 באוקטובר".

בסוף השבוע פורסם סקר שבדק מי המועמד הפופלרי להיות ראש הממשלה. בין בנימין נתניהו או בני גנץ, התשובות היו: גנץ 51% (49% בסקר הקודם), נתניהו – 31% (30% בסקר הקודם). 18% נוספים השיבו – לא יודעים.

מפילוח המשיבים עולה כי בקרב מצביעי הליכוד, נתניהו זוכה לרוב של 64%, לעומת 19% לגנץ ו־17% נוספים שאינם יודעים. בקרב מצביעי המחנה הממלכתי, גנץ מקבל 95%, לעומת 5% בלבד לנתניהו. בקרב מצביעי יש עתיד, גנץ מקבל 88%, נתניהו – 3% ו־9% נוספים השיבו לא יודע.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד