י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היום המסוגל לכל הברכות

צוואת הקודש: ככה אפשר לזכות לילדים צדיקים ויראי שמים!

התמיכה של מרן שר התורה זצ"ל במגבית ימי החנוכה של קופת העיר היתה מן המפורסמות • הוא עודד את מקורביו ובאיו ביתו לתרום להחזקת תלמידי חכמים באופן מיוחד בימי החנוכה • מרן אף קבע את הרף המינימלי לתרומה והרעיף ברכה יוצאת דופן: "כל התורמים כמנין נ"ר יזכו לתורה אור - ילדים צדיקים ויראי שמים ובנים תלמידי חכמים" • ב'זאת חנוכה' היום המסוגל לכל הברכות, יעלו שליחי 'קופת העיר' על ציונו הטהור של רבינו זצ"ל, ויעתירו בתפילה למען התורמים

צוואת הקודש: ככה אפשר לזכות לילדים צדיקים ויראי שמים!
מכתב הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

רבים מאתנו מרגישים צביטה גדולה בלב כשאנו נזכרים במרן שר התורה רבינו הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, צביטה של החמצה! למה לא לקחתי את הילדים אל מרן, כדי שיברך אותם שיזכו להיות תלמידי חכמים? למה לא זכיתי שיברך את בנותיי שתהיינה צדיקות ומלאות ביראת שמים?

לזכות לברכת נחת מהילדים הקליקו כאן>>>

ישנה תחושה של 'את הנעשה אין להשיב'. עברה וחלפה השעה, אי אפשר עוד לקבל ברכה מפה קדשו של מרן שר התורה.

אבל האמת היא שזה לא מדויק!

מרן זצ"ל כתב בכתב יד קדשו את המילים הבאות: "כי נ"ר מצוה ותורה או"ר - כל התורמים כמנין נ"ר למגבית חנוכה שע"י קופת העיר, יזכו לתורה אור - ילדים צדיקים ויראי שמים ובנים תלמידי חכמים".

חד וחלק, הצהרה פסקנית שאי אפשר להרהר או לערער אחריה. כל התורמים יזכו! כולם! ללא יוצא מן הכלל! לכולם יהיו ילדים צדיקים ויראי שמים, וזה כולל גם בנים וגם בנות, ובנוסף הבנים יהיו תלמידי חכמים!
כגזירה היוצאת מפי השליט.

מרנן ורבנן גדולי הדור, קרוביו ומקורביו של רבינו שר התורה זצ"ל. מרנן הגר"י זילברשטיין, הגר"ש שטיינמן והגר"ש גלאי שליט"א בשבתם כבית דין, התבקשו להכריע בשאלה מיוחדת...

האם יש תוקף לברכת מרן זצוק"ל גם לאחר שעלה לשמי מרומים, הם נשאלו, או שאולי הברכה היתה רק לתקופת חייו, ואינה חלה אחר פטירתו באותה המידה?

כל שלושת גדולי התורה פסקו פה אחד באופן חד משמעי: גדולים צדיקים במיתתם יותר מחייהם, וזכות מרן זללה"ה בודאי תשפיע מלמעלה שמכתבו וגזירתו יתקיימו בתורמי קופת העיר גם בשנת תשפ"ד.

זה הזמן להצטרף ולתרום 250 שקלים ל'קופת העיר', לזכות לתפלת שלוחי קופת העיר בזאת חנוכה בציון רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל שתתקיים ברכתו "תורה אור" לנחת מהילדים ושיהיו צדיקים ויראי שמים, ובנים תלמידי חכמים.

לזכות לברכת נחת מהילדים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד