ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
עדכונים שוטפים

לוחם נהרג וחמישה נפצעו קשה ברצועה | נתניהו שוחח עם פוטין

מספר לוחמים נפצעו כתוצאה מפגיעת כטב"מים של חיזבאללה שחדרו לשטח ישראל, מצבם של שניים מוגדר בינוני | צה"ל ביצע בתגובה גל תקיפות נרחב נגד מטרות הארגון בשטח לבנון | הקרבות בעזה נמשכים: ביממה האחרונה תקף צה"ל 250 מטרות של חמאס ברצועה | מתעדכן

לוחם נהרג וחמישה נפצעו קשה ברצועה | נתניהו שוחח עם פוטין
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

מספר לוחמי צה"ל נפגעו כתוצאה מתקיפת כטב"מים של חיזבאללה שחדרו לשטח ישראל. בצהריים השלים צה"ל גל תקיפות נרחב נגד מטרות הארגון בשטח לבנון. בין היתר, הותקפו תשתיות טרור, משגרים ומתחמים צבאיים של חיזבאללה. בנוסף, כוחות צה"ל תקפו חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל במרחב זרעית.

מוקדם יותר הופעלו התרעות במרחב הגליל המערבי, ולפי צה"ל זוהו כלי טיס עוינים שחצו מלבנון לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שתי מטרות בהצלחה. שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח בינוני ומספר נוספים נפצעו באורח קל כתוצאה מרסיסים ושאיפת עשן. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. צה"ל ממשיך לתקוף בשעה זו מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון.

בינתיים נמשכת הלחימה ברצועה: ביממה האחרונה תקף צה"ל תקף מעל 250 מטרות. לוחמי צה"ל זיהו וחיסלו חוליות מחבלים חמושות בטרם הצליחו לפגוע בכוחות. בנוסף נחשף והושמד אתר קשר צבאי לצד פירים תת קרקעיים ואמצעי לחימה של חמאס.

עדכונים שוטפים:

 

הרמטכ״ל סייר היום (א׳) בעוצבת הגליל (91) עם מפקד האוגדה, תת-אלוף שי קלפר וקיים הערכת מצב עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה. בנוסף פגש את חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ מלכיה. >> לדברי הרמטכ"ל המלאים והתיעוד

19:17 - ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בימים האחרונים עשרות מחבלי חמאס נכנעים בפני כוחותינו. הם מניחים את נשקם ומוסרים את עצמם לידי לוחמינו הגיבורים. זה ייקח עוד זמן, המלחמה בעיצומה, אבל זה תחילת הסוף של החמאס. אני אומר למחבלי החמאס: זה נגמר. אל תמותו בשביל סינוואר. תיכנעו - עכשיו".

וידאו: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ.

19:15 - במסגרת הלחימה של סיירת הנח"ל בג'באליה, הלוחמים נתקלו בקרב פנים אל פנים בשני מחבלים, אחד מהם חוסל מיידית, השני נורה על ידי הכוחות, נפצע וניסה להימלט בזמן שהוא ממשיך בירי לעבר הכוחות. >> לכתבה והתיעוד המלא

18:38 - הותר לפרסום: סגן נתנאל מנחם איתן, בן 22, מירושלים, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם ביחידת 669, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה ביום שישי האחרון בקרב בצפון רצועת עזה.

חמישה לוחמים נפצעו קשה:

קצין בגדוד 50, חטיבת הנח"ל, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה; לוחם במילואים בגדוד 9215, חטיבת 'אגרוף הברזל' (205), נפצע באורח קשה בקרב במרכז רצועת עזה.

כמו כן, לוחם בסיירת נח"ל נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה; קצין במילואים בגדוד הנדסה 271, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, לוחם במילואים בגדוד הנדסה 271, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.

18:05 - משרד הבריאות של עזה המנוהל על ידי חמאס מסר כי כ-18,000 פלסטינים נהרגו בעזה מאז החלה המלחמה ב-7 באוקטובר.

17:00 - אלו מפקדי חמאס שחוסלו. יותר מ-22,000 מטרות הותקפו בעזה | תיעוד

16:10 - טנקים ומטוס קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר תשתיות טרור ומפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בלבנון מדווחים על נפגעים בתקיפה.

16:05 - שר הביטחון למתגייסים חדשים: "מחבלי חמאס נכנעים - זה המצב, אחד אחרי השני. צה"ל הולך ומנצח".

15:57 - צבע אדום בגליל המערבי.

15:30 - צבע אדום בשדרות ובעוטף.

14:15 - שוב צבע אדום בעוטף.

14:00 - צבע אדום בעוטף.

13:30 - ראש הממשלה עזב את ישיבת הממשלה לטובת שיחה עם נשיא רוסיה פוטין.

13:00 - כ-600 פצועים בכ-300 פינויים מוסקים מתחילת הלחימה: תיעוד מפעילות החילוץ משטח רצועת עזה.

12:50 - שני לוחמים נפצעו מחדירת כטב"מים בצפון, צה"ל ביצע גל תקיפות נרחב בלבנון.

12:45 - צבע אדום בעוטף

12:25 - דיווח: שני איראנים נעצרו בקפריסין בחשד שתכננו לפגוע בישראלים

12:00 - ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד שתייה: "הדיבור של ישראל על חיסול חמאס לא יקרה ואינו מקובל עלינו, ותנועת חמאס היא חלק מהותי מהמפה הפוליטית הפלסטינית"

11:57 - אחרי כ-20 שעות של שקט: אזעקה בעוטף

11:18 - השר ניר ברקת לעיתונאים בכניסה לשיבת הממשלה: "הגענו להסכמה עם משרד האוצר על 240 מיליון שקל"

10:22 - צה"ל תוקף בדרום לבנון

10:20 - פיקוד העורף: בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה על כניסת כלי טיס עוין לשמי ישראל - האירוע הסתיים.

10:10 - אזעקה בשלומי

10:03 - אזעקות בקו העימות: יערה, עבדון

10:01 - חשד לחדירת כלי טיס בגליל המערבי

09:50 - עשרות מחבלים הסגירו עצמם לידי צה"ל

הלילה בג'בליה

09:30 - בהדסה טופלו מתחילת המלחמה למעלה מ-350 פצועים. נכון לבוקר זה מטופלים 30 חיילים ואזרחים במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים ו-11 חיילים במחלקות האשפוז בהדסה עין כרם.

מלחמת חרבות ברזל צה"ל עזה חמאס חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד