כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גזרת הבטחון הנפשי

פעילות חנוכה ייחודית: הטיפ שלכם יכול להיות החוסן הנפשי של האחר

בימים אלו, כשהחוסן הנפשי כה חשוב, 'מאוחדת' בשיתוף פעולה מיוחד לחג החנוכה עם 'בחדרי חרדים' • אתם כותבים לנו כיצד אתם מתחזקים, וכולנו נוכל להיות שותפים לעצות ולרעיונות שלכם, איך לעבור את הימים הללו תוך שמירה על חוסן נפשי מלא

פעילות חנוכה ייחודית: הטיפ שלכם יכול להיות החוסן הנפשי של האחר
חוסן נפשי בחנוכה צילום: freepik

חנוכה עומד בסימן של חיזוק החוסן המשפחתי והאחדות שיעניקו לנו עוצמה וזקיפות קומה, מול המצב הנוכחי. דווקא בימים אלו, בהם ההתמודדות עם השגרה מלווה בחששות רבים, בחרו ב'מאוחדת' ליזום שיתוף פעולה אינטראקטיבי עם 'בחדרי חרדים' כאשר הגולשים ישתפו במגוון כלים, רעיונות ועצות פרי ניסיונם - להתמודדות נכונה עם המצב.

כמי שמחוברת היטב למגזר החרדי ולצרכיו, 'מאוחדת' בחרה לחבור לאתר 'בחדרי חרדים' בו יוכלו הגולשים להתחבר למסר החשוב כל כך למשפחה, ומתחבר לאור ימי החנוכה. כך, יורם דגל החוסן הנפשי והמשפחתי והחגיגיות המשפחתית של חג החנוכה תודגש בדמות פעילות של 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק'.

ללא ספק, יחד, באחדות הלבבות ובהענקה לזולת מניסיוננו, נוכל להגיע לערבי הלביבות כאשר אנו פנויים ורגועים מכל מועקה, ונוכל ללמוד אלה מאלה כיצד לחזק ולהתחזק - בכל גיל.

מושקי ברוד, מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי במאוחדת, אמרה כי "המצב הביטחוני שמעורר בכולנו חששות טבעיים, דורש מאיתנו לחזק את החוסן הנפשי והמשפחתי, מסיבה זו, חברנו ל'בחדרי חרדים' כדי להביא למצב שבו כולנו מעלים למודעות את הנושא החשוב. יצרנו את שיתוף הפעולה בין אלפי הגולשים באמצעות הפלטפורמה הייחודית של 'בחדרי חרדים', במטרה להאיר בחנוכה ככל הניתן את אפשרויות החוסן שמחכות לנו מעבר לפינה".

לחצו כאן להשתתפות בפעילות>>>

חנוכה קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד