י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

המשל של היהודי והתפילין בישיבת הממשלה

דיון על התקציב והכספים הקואליציוניים התפתח בממשלה בזמן שראש הממשלה יצא לשיחה עם הנשיא פוטין. השרה סטרוק המשילה את הקמפיין שעושים נגד משרדה למשל היהודי והתפילין. סער: "לא דיברתי ספציפית על המשרד שלך". 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

המשל של היהודי והתפילין בישיבת הממשלה
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ההפסקה בישיבת הממשלה בזמן שראש הממשלה נתניהו יצא לשיחה עם נשיא רוסיה פוטין, התפתח דיון בממשלה על התקציב ועל הכספים הקואליציוניים. מספר שרים התלוננו על הקשיים שמערימים פקידי האוצר.

במהלך ההפסקה, השרה סטרוק ביקשה את רשות הדיבור ופנתה לשר גדעון סער ואמרה לו: "הקמפיין שעושים על המשרד שלי דומה למשל על ספינה שהלכה לטבוע וההסכמה בין נוסעי הספינה הייתה שיזרקו את תיק התפילין של היהודי למרות שזה לא השפיע ככל על כובד משקל הספינה". 

סטרוק הסבירה שמה שעושים למשרד שלה דומה בדיוק למשל הזה משום שבתקציב המדינה יש כל כך הרבה שומנים, ועדיין נטפלים לתקציב של משרדה שמטפל בזהות יהודית וענייני התיישבות.

סטרוק פירטה את הצרכים הקריטיים שהמשרד שלה מתקצב, כמו המאבק בשטחי C, תרבות יהודית, מרכיבי בטחון להתיישבות הצעירה ביו"ש, המכינות הקדם צבאיות, והשירות הלאומי שבכולם סער אמור עקרונית לתמוך.

השר גדעון סער אמר: "לא דיברתי ספציפית על המשרד שלך, אלא שצריך לבדוק באופן כללי כל שקל לאן הוא הולך עכשיו. זה לא זמן לכל מיני פרויקטים".

השר סער הוסיף: "הקמפיין הוא נגדי וכל מטרתו הוא לגרום לי לפרוש מהממשלה".

גדעון סער ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד