כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בחקירתו בשב"כ

השר העזתי על סינוואר והנהגת הארגון: "חבורת משוגעים" | צפו

שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס נתפס ונחקר בשב"כ | בחקירתו, השר בביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס והעומד בראשה: "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינואר מנהיג אותה. ‏הם הרסו את רצועת עזה. החזירו אותה לאחור 200 שנים" | על הטבח: "ה-7 באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון".

השר העזתי על סינוואר והנהגת הארגון: "חבורת משוגעים" | צפו
יחיא סינוואר צילום: Atia Mohammed/Flash90

יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס ברצועת עזה, נחקר בשב"כ והביע ביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס והעומד בראשה. על יחיא סינואר: "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינואר מנהיג אותה. ‏הם הרסו את רצועת עזה. החזירו אותה לאחור 200 שנים".

בחקירת השב"כ של יוסף אלמנסי הוא מבקר את מדיניות ארגון הטרור חמאס ומספר על הנזק, ההרס והחורבן שהמיט חמאס על רצועת עזה.

"אנשים ברצועת עזה אומרים שסינואר וחבורתו החריבו אותנו, אנחנו חייבים להיפטר מהם", אמר אלמנסי בחקירתו בשב"כ. "לא ראיתי אף אחד ברצועת עזה שתומך בסינואר, אף אחד לא אוהב את סינואר. ‏יש אנשים שיום וליל, מתפללים שהאל ישחרר אותנו ממנו. ההישגים של חמאס הם הרג והרס של יותר מ-60% מהמבנים, התשתיות, הרחובות והמתקנים הציבוריים".

אלמנסי הוסיף על סינואר: "יש לו שיגעון גדלות. מרגיש שהוא מעל כולם. פועל רק כפי הוא חושב. הוא מקבל החלטות בלי להתייעץ עם אף אחד". על מימון חמאס: "יש כסף עבור פרויקטים, ויש מימון שמגיע מאיראן לזרוע הצבאית של חמאס. הכסף הזה הוא עבור חורבן".

"ה-7 באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון. מה שהם עשו זה לא מתקבל על ההגיון, הדת, ולא על ידי השכל. מי שאחראי על זה אלו סינואר וחבורתו", הוסיף. "העצה שלי לאנשים בעזה - שיתנגדו לחבורתו של סינואר. תנו לנו לחיות, לטפל באנשים. נבנה את עזה; זה יקח זמן, הפצע גדול".

מלחמת חרבות ברזל שב"כ חקירה עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד