כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בסימן חיזוק יישובי העוטף

הלחם מבארי, המקרונים מאופקים ורקפות מאשקלון: מתנת חג האורים לעובדי הכנסת

מתנת החג שהוענקה לעובדי הכנסת כללה משלוח מיוחד שהכיל את המוצרים המיוחדים שמיוצרים ביישובי העוטף, שמונה פריטים כנגד שמונת ימי החנוכה

הלחם מבארי, המקרונים מאופקים ורקפות מאשקלון: מתנת חג האורים לעובדי הכנסת
תיעוד אווירי ממתחם נובה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

לכבוד חג החנוכה החליטה הנהלת הכנסת, יחד עם ועד העובדים, לרכוש מתנה ערכית וייחודית, המורכבת משמונה פריטים שנרכשו מבעלי עסקים קטנים בעוטף.

לחם המחמצת הגיע מקונדיטוריית ללוש, מעשה ידיו של הקונדיטור יקי שגיא שניצל בנס מהתופת בבארי. לצד הלחם ושאר מתנות החג, שהגיעו בסל ידידותי לסביבה ממפעל ״גרין פק״ באשדוד, ניתן למצוא את המקרונים של מאפיית ״בית מאפה הגפן״ המשפחתית מאופקים. עוד בסל - ממרח עגבניות של "פרנצ'סקה״, שעשה את כל הדרך ממושב גילת בדרום, והשפית שעומדת מאחורי סוד המתכונים היא אפרת אלבז.

מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר נרתמו מאות מעובדי הכנסת לסייע לתושבים המפונים בשלל יוזמות התנדבותיות הכוללות תרומות ציוד, הפעלות לילדים בבתי המלון, הפקת מסיבות בת ובר מצווה וימי הולדת, סיוע בקטיף חקלאי בדרום וחלוקת ארוחות חמות לאורך התקופה לחיילים ומפונים.

בברכת החג המשותפת שצירפו יו"ר הכנסת, מנכ"ל הכנסת, הנהלת הכנסת וועד העובדים הודו למשמר הכנסת ולעובדות ועובדי הכנסת: "רוח ההתנדבות, העשייה וההתגייסות של כולכם בתקופה האחרונה העמיקה את עוצמת ה'ביחד' של משפחת הכנסת. חיפשנו דרך לציין יחד אתכם את החג ולעשות טוב, להפיץ ולהגביר את האור. לכן השנה אנו מעניקים לכם מתנה ערכית וייחודית המורכבת משמונה פריטים כנגד שמונת ימי החנוכה, כשכל אחד מהם נרכש מבעלי עסקים קטנים בעוטף ומאחורי כל אחד מהם סיפור מרגש. אנו מאמינים שלצד הסיוע הכלכלי לבעלי העסקים, אתם ובני משפחותיכם תוכלו להפיק הנאה ומשמעות ממתנה זו. כולנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל החטופים ולשובם בשלום של כלל אנשי כוחות הביטחון ובהם עובדי ועובדות הכנסת ולוחמי משמר הכנסת שגויסו למילואים״.

חברי כנסת הכנסת יישובי עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד