כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חור בלב

ליאב אטיה הי"ד למנוחות: "תשמור על הלוחמים בשטח. תדאג שיחזרו, לא כמוך, שיחזרו בחיים"

רס"ר (מיל׳) ליאב אטיה בן 25, מבאר שבע, לוחם בגדוד 6623, עוצבת ׳חוד החנית׳ נפל בקרב בדרום רצועת עזה | המונים ליוו אותו למנוחת עולמים

ליאב אטיה הי"ד למנוחות: "תשמור על הלוחמים בשטח. תדאג שיחזרו, לא כמוך, שיחזרו בחיים"
ההלוויה צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

המונים ליוו למנוחות בבית העלמין הצבאי בבאר שבע את ליאב אטיה בן 25  מבאר שבע הי"ד שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. אמו, רבקה, ספדה לו בדמעות ואמרה "אנחנו לא תופסים את גודל האסון. אנחנו חסרי נשימה, חסרי יכולת להבין שלא נוכל עוד לחבק אותך. מקווים שלא נהרגת לשווא. אני בטוחה שאתה מתבונן עלינו מלמעלה. אנחנו מבקשים שתחזק את הדר שהייתה איתך לאורך כל המלחמה הזאת. ליאב, היום אני מצדיעה לך, מצדיעה לך על זה שאתה משאיר אותנו פה, ונהרגת למען כולנו".

ארוסתו, הדר, נחנקה מבכי כשהספידה. היא אמרה עליו: "במקום לשמוח שאתה פותח את כל ההודעות שלי כשאתה חוזר, הן לנצח יישארו כמו שהן, בלי שתגיד לי שאני משוגעת שכותבת לך מלא הודעות ואתה בכלל בעזה. אמרתי לך בלי שטויות, והנה, כמו תמיד, אתה עקשן ולא מקשיב.

ראיתי לך בעיניים את העצב על מה שקורה במדינה שאתה כל כך אוהב ונאמן לה. יש לך ניצוץ בעיניים שאי אפשר לכבות, אהבה אמיתית והבנה בחשיבות השמירה על המדינה. יש לי חור בלב בצורה שלך, ואין שום דבר שיצליח לסגור אותו".

אחיו, נתנאל, נשא דברים בהם הוא ביקש שישמור על החברים שנלחמים בעזה. "המלחמה עוד לא נגמרה, יש לך למעלה עוד עבודה מרובה. תשמור עלינו ועל הלוחמים בשטח. תדאג שיחזרו, לא כמוך, שיחזרו בחיים. החברים שלך עוד נמצאים בלחימה, שמור עליהם".

מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג בית קברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד