כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
האנטישמיות לשיא

יהודי מבוגר הותקף קשות בדרכו לבית הכנסת שם קרא בתורה כרגיל

יהודי שהיה בדרכו לבית הכנסת בבוורלי הילס ביום שבת הותקף על ידי פושע מוכר למשטרה. בנו של הקורבן כתב "אחרי שנפגע מאחור בראשו עם חגורה תוך צעקות "יהודי" אבא שלי התאושש". התוקף נעצר. למרות פציעותיו, הקורבן הלך לבית הכנסת ושימש כבעל קורא כמדי שבוע

יהודי מבוגר הותקף קשות בדרכו לבית הכנסת שם קרא בתורה כרגיל
החולצה מלאה בדם של הקורבן צילום: Alan Tzvika Nissel twitter

זוג מבוגרים בשנות ה-70 לחייהם הותקפו מאחור על ידי גבר מוכר למשטרה בדרכם לבית הכנסת ביום שבת, התוקף היכה את הגבר בחגורה. כך לפי בנו של האיש, אלן צביקה ניסל, שפרסם את הדברים הבאים ב-X.

"הנה קטע של אנטישמיות שלא תקראו עליה בעיתונים. בדרך לבית הכנסת, הותקפו אבי (75) ואמי (70). לאחר שנפגעו מאחור בראשם בחגורה תוך קריאות "יהודי", אבי התאושש ורדף בהצלחה אחרי העבריין בעזרת עוברים ושבים". הבן תייג בפוסט את משטרת בבוורלי הילס.

הזוג רפי ורבקה ניסל צעדו אל בית הכנסת 'ישראל הצעירה' בצפון בוורלי הילס, התוקף תקף אותם ליד שדרות סנטה מוניקה. הוא צעק על רבקה, "יהודיה, תני לי את התכשיטים שלך" ולאחר מכן הכה את רפי בראשו מספר פעמים עם אבזם החגורה שלו, ופצע אותו באופן שהצריך 6 תפרים.

שני הקורבנות צעקו לעזרה, התוקף ברח, אך המשטרה תפסה אותו מספר דקות לאחר מכן. למרות פציעותיו, רפי ניסל הלך לבית הכנסת ושימש כבעל קורא כמידי שבוע, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

החשוד זוהה כג'ריס סילאגי, פושע שנכנס ויצא מהכלא במשך שנים. הוא הואשם בפשע שנאה על התקיפה האחרונה.

לאחר פלישת חמאס לישראל ב-7 באוקטובר וטבחה ב-1200 בני אדם כולל חטיפת 240 אזרחים וחיילים, פלשה ישראל לעזה כדי למוטט את שלטון חמאס. מאז מקרי האנטישמיות עלו לרמות שיא. מקומות כמו מחוז לוס אנג'לס, שבעבר נחשבו לבטוחים למדי עבור יהודים, הפכו ללא בטוחים.

 

אנטישמיות תקיפה אנטישמית ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד