ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ניסים מיוחדים

סגולת החשאין שמסעירה את העולם החרדי

אלפי רווקים יזכו לישועה רק אם נשתוק • המציאות המורכבת של אלפי רווקים ורווקות הממתינים על רציף השידוכים, הביאה את גדולי ישראל להורות ל'רינה של תורה' לקיים סדר סגולה מיוחד

סגולת החשאין שמסעירה את העולם החרדי
סגולת החשאין צילום: יח"צ

מאחורי הרעש ותרועות המלחמה, סוער העולם החרדי מבשורת ישועה פלאית שהתגלתה בדממה ותהפוך את שוק השידוכים החרדי מהקצה לקצה. המדובר ב'סגולת החשאין' – סגולה פלאית שמכה גלים ונראה כי כל מי ש'נגע' בה מספר על פלא אישי.

את הסגולה העביר בלחישה מרן רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל רבה הנערץ של רמת השרון שהיה נחשב 'האבא של הרווקים והרווקות', כשמסר את הסגולה הזו באופן אישי בשקט ובהסתרה, להורים רבים שביקשו רחמים בבכי ובאנחה לראות את ילדיהם מקימים את ביתם, וכך הורים הרואים בצער ילדיהם הנושאים שלא זכו להיפקד בילדים.

להצטרפות לסגולה המיוחדת לחצו כאן>>>

נוסח הסגולה והסדר המיוחד שלה, כולל קיבוץ מניין על קבר החזון איש ומניין על קברו של 'הסנדלר הקדוש' רבי משה יעקב רביקוב זצ"ל, ולבקש מאחד מגדולי הדור שיתפלל איתם באותו זמן. אך התנייה ברורה נלווית לסגולה הזו, והיא: שאותם אלו שעבורם מקיימים את הסגולה, לא יידעו על קיומה ועל כך שהיא נעשית למענם.

מאז, 'סגולת החשאין' נלחשת מאיש לרעהו בדממה, כשכולם מספרים על ניסים גלויים וישועות למעוכבי זיווג, לרפואה ולממתינים להפקד בילדים. אך יחד עם הבשורה הגדולה נלווה לה גם קושי, כאשר אפשרות היישום שלה סבוך ומורכב, ודורש עשרה תלמידי חכמים המכירים את הסדר, צירוף של גדולי תורה שבדור, ובעיקר – הכרה שלה לפרטי פרטים ויכולת לקיימה בדממה ובחשאי מבלי ידיעה.

המציאות המורכבת של אלפי רווקים ורווקות הממתינים על רציף השידוכים, הביאה את גדולי ישראל להורות ל'רינה של תורה' שהיו שלוחיו של מרן הרב אדלשטיין במעמדות התפילה והישועה, לקיים את סדר הסגולה בליל זאת חנוכה באופן מדוייק והיסטורי, כבשורת ישועה ומופת למען המוני הממתינים לישועה, שיזכו לנס אישי ולפלא של ישועה, בזכות סגולה ניסית זו שתיעשה בחשאי ובדממה, בהסתרה מיוחדת מבלי שהממתינים לישועה יודעים על כך שהיא נערכת למענם.

בקיום הסגולה על קברי קדושי עליון, יתווסף גם סדר 'פדיון נפש' של הרש"ש על ידי מניין מקובלים, בכדי להסיר דינים ומניעות מעל ראשם ולאפשר לכל אחד ואחת לזכות להתבשר כי תמו ימי הרעה, וישועתם באה!

להצטרפות לסגולה המיוחדת לחצו כאן>>>

 

רינה של תורה חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד