י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
137 נותרו בשבי

חטופה ששבה העידה: "החיילות סירקו אותי"

אחת מהחטופות ששבו לישראל במהלך הפסקת האש, סיפרה כי מי שסירק אותה במהלך השבי וקלע את צמותיה היו חיילות צה"ל ששהו יחד איתן

חטופה ששבה העידה: "החיילות סירקו אותי"

אחת ממשוחררות בעסקה לשחרור החטופים, נצפתה בסרטונים אותם שחררה הטלוויזיה העזתית כשהיא עם תסרוקת צמות מוקפדת. ב'כאן חדשות' נחשף היום (שני) שעם הגעתה לארץ החטופה סיפרה לקצינה בצה"ל שהוצמדה לה במטרה להשיג מידע מודיעיני כי חיילות שעימן שהתה בזמן השבי הן אלו שסירקו את תסרוקת הצמות עימן הגיעה לארץ.

עוד היא סיפרה כי החיילות דאגו לשאר החטופות. המידע שהצליחו להפיק מאותה חטופה מאשר את ההנחה לפיה החיילות והשבויות שהו במבנה אחד.

משרד הבריאות שוקד על הכנת דוח הכולל עדויות מהחטופים ששוחררו משבי חמאס שיכלול נתונים שייאספו, כך פורסם אמש. זאת לאחר שמערך הרפואה במטה החטופים פרסם דוח קשה ומטלטל לאחר שגבה עדויות מהחטופים על הנעשה בשבי. החטופים סיפרו על עינויים פיזיים ופסיכולוגים מתמשכים שמסכנים את חייהם של מי שנותרו בשבי. בנוסף, במשרד הבריאות עובדים בימים אלה על דוח משלהם ואוספים נתונים מהחטופים.

כחלק מהעסקה שנחתמה לפני כשבועיים בתיווך קטארי 113 חטופים שוחררו בשבע פעימות שונות שהתרחשו יום אחרי יום. עם זאת, עדיין נותרו 137 בני אדם נותרו בשבי וכ-20 נרצחו וגופותיהם עדיין בידי ארגון הטרור. 

 

חטופים שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד