כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
במעמד הדלקת נר חנוכה

זקן אדמו"רי המועצת לח"כ סוכות: "תחזק את ההתיישבות החסידית ביו"ש"

במעמד הדלקת נרות חנוכה בחסידות ביאלא שוחח סוכות, יו"ר ועמ"ש חוץ וביטחון לענייני יו"ש, עם האדמו"ר מביאלא, זקן אדמו"רי מועצת גדולי התורה, לאחר שהחסידות הקימה קהילה במעלה עמוס

זקן אדמו"רי המועצת לח"כ סוכות: "תחזק את ההתיישבות החסידית ביו"ש"
ח"כ סוכות עם הרבי מביאלא צילום: באדיבות המצלם

לאחר שהקימו קהילה במעלה עמוס, ביקר אמש (ראשון, ליל נר שלישי של חנוכה) ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית), יו"ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש, בחצר חסידות ביאלא בירושלים, ושוחח עם האדמו"ר.

ח"כ סוכות השתתף במעמד הדלקת הנרות של החסידות, ולאחריה בירך אותו האדמו"ר על פועלו, העניק לו מטבע כסגולה לשמירה, וביקש ממנו לסייע בחיזוק ההתיישבות החסידית ביו"ש.

עסקן בכיר בחסידות אמר לח"כ סוכות: "אתה צריך לדעת שהרב'ה היה "נחשון", והראשון ששלח נציגים של החסידות להתיישבות". הקהילה במעלה עמוס מונה עשרות משפחות ומחזיקה מוסדות חינוך וכולל אברכים, כ"כ דווח לח"כ על פעילויות מיוחדות שיוזמים בקהילה עבור כלל התושבים ואף עבור כוחות הבטחון בעת המלחמה.

העסקן סיפר לסוכות על קשיים משמעותיים המאיימים על המשך התפתחות הקהילה.

בתגובה, ח"כ סוכות הבטיח לפעול בנושא כיו"ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש ואף קבע להיפגש עם נציגים מהחסידות בימים הקרובים.

ח"כ סוכות אמר: "זכיתי להיפגש הערב עם זקן האדמו"רים, האדמו"ר מביאלא שליט"א. שמחתי לשמוע על כך שהחסידות בחרה לחזק את ההתיישבות היהודית ביו"ש, והקימה קהילה של החסידות במעלה עמוס. כמו כן הצטערתי לשמוע על הקשיים המאיימים על התרחבות והתפתחות הקהילה, וקבעתי להיפגש עם נציגים מהחסידות כדי שנוכל לפתח כמה שיותר את ההתיישבות לטובת כלל ישראל".

הדלקת נרות חנוכה צבי סוכות ביאלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד