א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
כתובות נאצה על הקירות

עובדים אנטישמים שחסמו לקוחה יהודיה פוטרו ממקום העבודה

בית קפה בקליפורניה פיטר עובדים אנטישמים שחסמו לקוחה יהודיה מלהשתמש בשירותים. "המעשה הזה לא עלה בקנה אחד עם הערכים שלנו, העובדים המעורבים באירוע אינם מועסקים יותר על ידינו" כתבו הבעלים

עובדים אנטישמים שחסמו לקוחה יהודיה פוטרו ממקום העבודה
ריסוס גרפיטי. אילוסטרציה צילום: pexels

שלושה עובדים בבית קפה בקליפורניה שחסמו אישה יהודייה מלהשתמש בשירותים תוך שהם משמיעים הערות אנטי-ישראליות בסרטון שהפך לויראלי, פוטרו מבית הקפה בו עבדו.

איימי וכריס היליארד, הבעלים של 'פארלי'ס איסט' באוקלנד קליפורניה, פרסמו ברשתות החברתיות כי שלושת העובדים שנראו בסרטון מתעללים ומציקים ללקוחה פוטרו בשל מעשיהם. בסרטון נראו שלושת העובדים חוסמים את האישה מלהיכנס לשירותים של החנות.

"אנחנו לא סובלים התנהגות בפארלי'ס שגורמת לאנשים להרגיש לא רצויים או לא בטוחים. מכיוון שהמעשה הזה לא עלה בקנה אחד עם הערכים שלנו, העובדים המעורבים באירוע אינם מועסקים יותר על ידינו" כתבו הבעלים.

עוד כתבו: "אירועים כמו אלה מכים פחד בקהילה היהודית ומנציחים את עליית האנטישמיות בקהילה שלנו וברחבי העולם, אנחנו יכולים וחייבים לעשות טוב יותר - וזה מתחיל בכך שאנחנו יוצרים מרחב בטוח בבית הקפה שלנו".

כזכור כפי שדיווחנו, השלושה אמרו לאישה שהיא חייבת לעזוב את המקום. הם אמרו לה שזה רכוש פרטי אפילו כשהיא הסבירה שהיא לקוחה שלהם שאכלה שם.

אחר כך אחד העובדים חייך כשהוא אומר לה: "אני יודע שישראל אוהבת לקחת רכוש פרטי ולהגיד שזה שלהם" כשהאשה שוב אומרת "יש לי זכות להיכנס", האיש עונה: "ויש לנו זכות לסרב לשירות".

האירוע התחיל כשעובדי בית הקפה גרשו אותה מבית הקפה כי היא התלוננה שחדר השרותים מלא בכתובות נאצה נגד יהודים. הם אמרו לה בתגובה "פלסטין חופשית" ו"תשוחרר פלסטין".

 

אנטישמיות אנטישמיות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד