כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נפגש שר החוץ כהן

נשיא פרגוואי ענד את דיסקית ההזדהות עם משפחות החטופים

במהלך ביקורו בארגנטינה, נפגש שר החוץ אלי כהן, יחד עם בני משפחות חטופים, עם נשיא פרגוואי, סנטיאגו פניה. השניים הקשיבו לסיפוריהם של המשפחות, והנשיא פניה הביע סולידריות עימם ועם ישראל במלחמתה הבלתי מתפשרת בארגון הטרור חמאס

נשיא פרגוואי ענד את דיסקית ההזדהות עם משפחות החטופים
נשיא פרגוואי ושר החוץ אלי כהן צילום: לאנדרו קרמנצ'וזסקי

בפגישה מרגשת עם נשיא פרגוואי ושר החוץ אלי כהן עם משפחות החטופים ענד נשיא פרגוואי את שרשרת דיסקית ההזדהות עם משפחות החטופים שהעניקה לו מאיה שמיאל, בת דודתם של יאיר ואיתן הורן החטופים בעזה.

שר החוץ כהן והנשיא פניה שוחחו בין היתר על האפשרויות להעמקת היחסים ופתיחתה של שגרירות פרגוואי בירושלים ופתיחה מחודשת של שגרירות ישראל באסונסיון.

שר החוץ אלי כהן: "פרגוואי היא ידידה קרובה ובת ברית חשובה של ישראל באמריקה הלטינית. הבעתי את הערכתי הרבה בפני ידידי נשיא פרגוואי סנטיאגו פניה על מחויבותו מאז נכנס לתפקידו לחיזוק והעמקת היחסים בין שתי המדינות. גם בפרגוואי מבינים כי ישראל מחויבת להגן על אזרחיה ולהמשיך להילחם בחמאס, ארגון טרור גרוע מדעאש, עד לחיסולו ולהחזרת כל החטופים הביתה בריאים ושלמים. התרגשנו לשמוע את סיפוריהם של כל בני המשפחות, והנשיא הביע את תמיכתו ומחויבותו לפעול לטובת החזרתם במהרה".

 

אלי כהן שחרור חטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד