כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שטר הניסים והישועות

קרובה ישועתכם לבוא: 3 מצדיקי הדור יקרעו שמים על קברו של רבי מאיר בעל הנס

בראש חודש טבת, נר שישי של חנוכה, היום שמרן הבן איש חי הגדיר אותו כיום בעל סגולה מיוחדת במינה לפעול ישועות בדרך על טבעית, שלושה מצדיקי הדור ינצלו את הרגעים הנשגבים הללו למענכם • במקום המקודש, על קברו של התנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס – הם יחתמו על שטר הניסים והישועות, שעליו יתנוסס שמכם

קרובה ישועתכם לבוא: 3 מצדיקי הדור יקרעו שמים על קברו של רבי מאיר בעל הנס
קבר רבי מאיר בעל הנס צילום: יח"צ

עם ישראל נמצא בימים לא פשוטים, מידת הדין מתוחה, מדי יום מתקבלים שמות של חללים נוספים שנפלו בשדה הקרב רח"ל, כולנו עדיין תחת רישומיה של מתקפת הטרור המחרידה בשמחת תורה, אותה מתקפה שהשאירה אחריה הרוגים בלי סוף, שנטבחו על קידוש ה'...

לקבלת "שטר הניסים והישועות" מקבר רבי מאיר בעל הנס הקליקו כאן עכשיו>>>

בימי החנוכה שבהם הורגלנו לראות ניסים ונפלאות, יש לנו הזדמנות להפוך הכל לטובה, לשנות את המזל ואת הגורל, ולזכות בישועות על טבעיות.

לשם כך החליטו שלושה מצדיקי הדור ומנהיגיו, להתאחד יחד ולקרוע את השמים כדי לפעול ישועות לעם ישראל.

מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן, מרן הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין, ומרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון, חברו יחד והקימו בית דין.

את מותב בית הדין הם יקיימו במתחם הציון הקדוש של התנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס, אשר אין ספור סיפורי ישועות על טבעיים נקשרו בשמו.

היום שנבחר לקיום המעמד נורא ההוד – ראש חודש טבת, נר שישי של חנוכה, היום שאותו הגדיר מרן ראש גולת אריאל רבינו יוסף חיים בעל ה'בן איש חי', כיום שיש בו סגולה מיוחדת לפעול ישועות באופן על טבעי, כפי שישועתם של המכבים בנס חנוכה היתה על טבעית.

לאחר שיעתירו בתפילה נרגשת וישפכו דמעות כמים לישועת הכלל והפרט, יזכירו הרבנים בפרטות את שמותיהם של התורמים, המצרפים לכוחות העצומים הללו גם את כח הצדקה.

וכך, בשילוב הנפלא של היום המסוגל, במקום המסוגל, על ידי מושב בית דין של שלושה מצדיקי הדור, יחד עם תפילת נרגשת, ובכוחה העצום של מצוות צדקה שכידוע מסוגלת לבטל את כל הגזירות הרעות – יפעלו הצדיקים ישועות, ויגזרו גזירות טובות בכח בית הדין המיוחד, על התורמים ששמותיהם יובאו לפניהם.

לא די בכך, אלא שאחרי שיסיימו את מעמד התפילה, עוד טרם ייבש מעיין הדמעות, יחתמו מרנן הגאונים הצדיקים, על 'שטר הניסים והישועות', במיוחד עבור התורמים שנשא ליבם אותם להעניק לעניים ולמשפחות של תלמידי חכמים מעוטי יכולת, תרומה כספית ביד רחבה.

 כפי יכולתם, כך משמים יושפע על התורמים כל טוב, ברכות וישועות, זיווגים, פרנסה, בריאות, ילדים טובים, נחת מכל הצאצאים, הצלחה בכל מעשי ידיהם, ושמירה עליונה משמי מרומים.

לקבלת "שטר הניסים והישועות" מקבר רבי מאיר בעל הנס הקליקו כאן עכשיו>>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד