י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כתב אישום מזעזע

תיכננה לערוך טקס הפרשת חלה למען החיילים ונרצחה בדקירות

כתב אישום מחלחל הוגש היום נגד אשר אבוחצירה מאילת בגין רצח בת זוגו זהבה דמרי, לאחר שהתלוננה נגדו מספר פעמים על אלימות, אבוחצירה מואשם כי רצח אותה בשתי סכינים 8 פעמים ולאחר מכן הותירה אותה מתבוססת בדמה וברח ברכבה | במהלך מרדף משטרתי נפצע ונעצר

תיכננה לערוך טקס הפרשת חלה למען החיילים ונרצחה בדקירות
אילוסטרציה צילום: pixabay

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד אשר אבוחצירא, בן ה-58, תושב אילת באשמת רצח בת זוגו זהבה דמרי. אבוחצירה דקר את דמרי שמונה פעמים בשתי סכינים שונות, לאחר מכן הותיר אותה מתבוססת בדמה ונמלט מהמקום. הוא נעצר לאחר מרדף משטרתי.

מכתב האישום עולה כי החל משנת 2017 אבוחצירה ודמרי בת ה-56 התגוררו יחד. לאורך השנים נהג אבוחצירה באובססיביות כלפי המנוחה. בין היתר, נהג לעקוב אחריה, להתקשר אליה עשרות פעמים ביום לבדוק את מכשיר הנייד שלה באופן קבוע, ואף אסר עליה לצאת עם חברות.

דמרי תיכננה לערוך טקס "הפרשת חלה" בביתה בתשיעי לנובמבר למען חתנה וחיילי צה"ל המשרתים בעזה. היא ביקשה מאבוחצירה כי במהלך הטקס ישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד. הוא סירב והתעקש כי יישאר בחדרו בבית ולא יצא. באותו היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את המנוחה שמונה פעמים בשתי סכינים שונות. לאחר מכן הוא לקח את הטלפונים הניידים שלהם וברח מהמקום ברכבה של דמרי.

במהלך מנוסתו חלף אבוחצירה על פני מחסום משטרה, ובהמשך לאחר מספר קילומטרים הוא התנגש בתמרור ונמלט מהרכב. כוחות משטרה שהגיעו אל המקום איתרו אותו על צלע הר. בזמן שהשוטרים דולקים אחריו, הוא קפץ מההר לכיוון הכביש ונעצר על ידי השוטרים, לאחר שנפצע כתוצאה מהקפיצה.

דמרי הובהלה לבית החולים יוספסטל באילת, שם הוחלט לאור חומרת מצבה להטיסה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך הטיסה, חלה החמרה במצבה והמסוק חזר על עקבותיו ליוספטל, שם נקבע מותה.

כתב אישום דקירה אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד