כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מכל גווני הקשת היהודית

במזג אוויר סוער: 200 ילדים הגיעו ל'אבות ובנים' ברוסיה

'אבות ובנים' בלימוד ושמחה לכבוד ימי החנוכה בהשתתפות רבה הראשי של רוסיה. במסגרת תוכנית לימוד קבועה בבית הכנסת המרכזי במוסקבה | כי נר מצווה ותורה אור

במזג אוויר סוער: 200 ילדים הגיעו ל'אבות ובנים' ברוסיה

גם השנה, זכו ילדי מוסקבה למסיבה מפוארת לכבוד ימי החנוכה, שנערכה על ידי הגבאים בבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" שבמרכז מוסקבה. וזאת, במסגרת תוכנית "אבות ובנים" המתקיימת מדי מוצאי שבת קודש, בהשתתפותם של כמאתיים ילדים מכל גווני הקשת היהודית בבירת רוסיה, בה זוכים האבות והבנים לשעת קורת רוח רוחנית מיוחדת, הגורמת גם לקידוש שם שמים גדול, כאשר גם במזג אוויר סוער כמו בימים אלו - מקפידים הילדים להגיע וללמוד מתוך אהבת התורה הבוערת בליבם הטהור.

את המעמד פיאר רבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, שבסיום שעת הלימוד חילק לכל תלמיד שני שטרות של 100 רובל, ואיחל באופן אישי ברכות להמשך הצלחה בלימודים הקדושים.

גבאי בית הכנסת שהנחה את המעמד, פתח את דבריו בתפילה למען החטופים והפליטים בארצנו הקדושה, ובהמשך הביע תודה בשם ההורים והתלמידים למחנך המסור, השליח הרב ישעיהו גרוס, על התמסרותו הגדולה לניהול הפרויקט. לאחר הדלקת נר שני של חנוכה, רקדו האבות והבנים לקול צלילי תזמורת חסידית, והמשפיע הרב אלעזר מרדכי גרוסמן, הלהיב את הילדים על מעלת וחשיבות לימודם.

עם סיום המעמד נערכה הגרלה על מנורת כסף מהודרת לחנוכה, והזוכה היקר, התלמיד יהודה מונדשיין נ"י, הוזמן עם אביו הרב דוד, לעלות אל הבימה ולקבל את השי המהודר.

רוסיה בערל לאזאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד