כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סימני כניעה?

בכיר החמאס: "עלינו להכיר במדינת ישראל"

בכיר החמאס מוסא אבו מרזוק, אמר בריאיון לערוץ ערבי כי על חמאס להכיר במדינת ישראל, כמו העמדה הפלסטינית הרשמית. עוד הוסיף: "לישראלים מגיעות זכויות, אך לא על חשבונם של אחרים"

בכיר החמאס: "עלינו להכיר במדינת ישראל"
מוסא אבו מרזוק צילום: צילומסך

התבטאות חריגה במיוחד: בכיר חמאס וחבר הלשכה המדינית מוסא אבו מרזוק, שנמצא מחוץ לעזה והונו מוערך בכ-2-3 מיליארד דולר, אמר לערוץ אל מוניטור כי על חמאס להכיר במדינת ישראל.

בראיון מדוחא אמר אבו מרזוק כי יש לכבד את העמדה הפלסטינית הרשמית המכירה בישראל: "אש"ף הכיר במדינת ישראל". עוד הוסיף כי "לישראלים מגיעות זכויות, אך לא על חשבונם של אחרים".

נזכיר כי אבו מרזוק אמר בראיון ב-27 באוקטובר ששודר בערוץ Russia Today TV הרוסי, כי המנהרות בעזה נבנו כדי להגן על לוחמי חמאס מפני תקיפות אוויריות, ולא להגן על אזרחים. הוא הוסיף כי חמאס נלחם בישראל מתוך המנהרות.

אבו מרזוק הוסיף כי מאחר ש-75% מתושבי רצועת עזה הם פליטים, ובאחריות האו"ם להגן עליהם. הוא הוסיף כי על פי אמנות ז'נבה, "באחריות הכיבוש לספק לאזרחים בעזה את כל השירותים, כל עוד הם תחת כיבוש".

לפני מספר ימים חיילי צה"ל שהשתלטו על ביתו של אבו מרזוק השוהה בחו"ל הפכו את המטבח שלו לפיצרייה שבה מכינים ארוחות בוקר וערב לחיילים השבים מהקרב. בתיעוד שהופץ ברשת נראה "הטבח" מודה לאבו מרזוק בציניות על האירוח ומתנצל על הבלאגן.

חמאס מוסא אבו מרזוק קטאר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד