כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יאפשר גיוס כח אדם"

הושג סיכום: אלו האזרחים שיקבלו מענקי גיוס של של 70 אלף ש"ח

השר לביטחון לאומי ונציבת בתי הסוהר הגיעו סיכום עם הממונה על השכר באוצר ואגף תקציבים על מתן מענקים לסוהרים ולמתגייסים חדשים בשנים 2023-2024 | סוהר חדש שיתגייס יקבל מענק בגובה של 70 אלף שקלים

הושג סיכום: אלו האזרחים שיקבלו מענקי גיוס של של 70 אלף ש"ח
מזומן צילום: פלאש 90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ונציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, סיכמו על מתן מענקים לסוהרים ולמתגייסים חדשים בשנים 2023-2024. במסגרת ההסכם, שגובש בהובלת אגף ארגון, תכנון תקצוב ובקרה במשרד לביטחון לאומי בשיתוף משרד האוצר ואגף משאבי אנוש יחד עם חטיבת התכנון בשירות בתי הסוהר, אלפי סוהרים בשב"ס יקבלו מענקי גיוס, מענקי שימור ייחודיים, מענקי הצטיינות ומענקים ייחודיים נוספים. סוהר חדש שיתגייס יקבל מענק בגובה של 70 אלף שקלים. יש לציין כי בנק המענקים לשב"ס עומד על סך של 50 מיליון לשנים 2023-2024.

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר אמר: "בנק המענקים" יאפשר גיוס כח אדם בהיקפים משמעותיים, שימור סוהרים במקומות מאתגרים לצד עידוד מצוינות. מדובר בתכנית המענקים המשמעותית ביותר שניתנה בשנים האחרונות לשירות בתי הסוהר ובמסגרת ההסכם, שגובש על ידי המשרד לביטחון לאומי בשיתוף שירות בתי הסוהר ומשרד האוצר, משולבים מנגנוני בקרה ולמידה מתמדת שיאפשרו מתן מענה מקיף לאתגרים השונים".

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי: "מלחמת 'חרבות ברזל' הדגישה לציבור הישראלי ביתר שאת את הימצאותם של סוהרי הארגון בחזיתה של העשייה הביטחונית. מדובר בסגל איכותי הנרתם לכל משימה לאומית ועוסק במלאכה מורכבת ומשמעותית להגנה על המדינה. אני מברכת על הסכם זה שהוא אות להערכתי ולגאוותי על עבודה מסורה, ייחודית ומקצועית".

 

מענק כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד