י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במעמד ההדלקה

האדמו"ר שיבח את ראש העיר: "פועל להרבות שלום בין התושבים"

ראש העיר אשדוד לסרי השתתף אמש במעמד ההדלקה בבית מדרשו של האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא • האדמו"ר נשא דברים במעלת ראש העיר וציין כי הוא "שומר על התורה והשבת"

האדמו"ר שיבח את ראש העיר: "פועל להרבות שלום בין התושבים"
ראש העיר מתברך צילום: באדיבות המצלם

קהל המונים השתתף אמש (רביעי) בהדלקת נרות החנוכה אצל האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שנערך בבית המדרש "משכיל לדוד" ברובע ב', שם היה מתפלל אביו האדמו"ר הבבא מאיר זצ"ל.

לאחר הדלקת הנרות ושירת הפזמונים, ערך האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שולחן לכבוד המעמד בהשתתפות רבנים חשובים וקהל רב מרחבי הארץ.

משהגיע ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, יחד עם נציגי אגודת ישראל במועצת העיר, יחיאל וינגרטן ושמואל שוק, יצא האדמו"ר מגדרו לכבדו, הושיבו לצידו, וכאשר נשא דברי תורה במעלת וסגולת ימי החנוכה, ביקש קודם כל לשבח את ראש העיר: "אדם יקר ואהוב על כולם, פועל ועושה רבות כאן בעיר דברים חשובים מתוך ידידות, שומר על התורה ועל השבת, מוסר נפשו לכל הקהילות באהבה וחיבה מיוחדת, יודע לקרב ולחבר את כולם שהם שוים לטובה ולברכה".

בסיום דברי התורה הקהל עבר בהמוניו לקבלת ברכה, כשלפני כולם העניק האדמו"ר כוס של ברכה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומטבע ברכה לשמירה כשהוא מברכו "שיראה ברכה בכל מעשי ידיו, יעלה ויצליח בזכות האורות הגדולים של ימי החנוכה".

יחיאל לסרי אשדוד רבי יקותיאל אבוחצירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד