כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נכשלו במשימה

שרי החוץ והבריאות לנשיאת הצלב האדום: "דורשים סימן חיים"

שר החוץ אלי כהן ושר הבריאות אריאל בוסו נפגשו ביחד עם נציגי משפחות החטופים עם נשיאת הצלב האדום. השרים דרשו מנשיאת הצלב האדום כי הארגון יפעל באופן מיידי לביקור החטופים הנמצאים בידי החמאס בעזה

שרי החוץ והבריאות לנשיאת הצלב האדום: "דורשים סימן חיים"
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

שר החוץ אלי כהן ושר הבריאות בוסו נפגשו, ביחד עם נציגי משפחות החטופים, עם נשיאת הצלב האדום עם הגעתה לביקור בישראל. השרים דרשו מהנשיאה לפעול לקיום ביקור מיידי אצל כל החטופים הישראלים בעזה המוחזקים בידי ארגון הטרור חמאס ולספק טיפול רפואי לחטופים הזקוקים לכך.

שר החוץ אלי כהן ושר הבריאות אוריאל בוסו דרשו ממיריאנה ספוליאריץ, נשיאת הצלב האדום לבקר ולקבל סימן חיים מהחטופים המוחזקים עדיין בידי החמאס.

שר החוץ אלי כהן: "67 ימים שהצלב האדום נכשל במשימתו להגיע לחטופים, להעביר הוכחת חיים, לבדוק את מצבם ולהעביר להם תרופות וכל יום שעובר הוא כישלון נוסף של הצלב האדום. הצלב האדום חייב לפעול בכל הערוצים לבקר את החטופים, ביניהם ילדים, נשים וקשישים, המחוזקים כבני ערובה בידי ארגון הטרור חמאס. אנחנו דורשים מהצלב האדום פעולה מיידית, ללא דיחוי".

עוד אמר: "יש לשים את הנושא בראש סדר העדיפות של הארגון, להפעיל את כל מנופי הלחץ ולא לשקוט עד שיגיע לבקר את כל החטופים, יבדוק את מצבם ויוודא שהם מקבלים את הטיפול הרפואי הנחוץ להם. זו מבחינתנו המשימה מספר אחת של הצלב האדום. ראוי שהצלב האדום יתמקד באסון ההומניטרי הגדול ביותר שארגון הטרור חמאס משית על עזה ולא במדינת ישראל, מדינה המחויבת לחוק הבינלאומי ופועלת על פיו".

 

אלי כהן משרד החוץ שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל משרד הבריאות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד