כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הברקס לראש המוסד

עסקת חטופים? נתניהו: "לא נוסעים לשום מקום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת קבינט המלחמה ביום: "לא נוסעים לשום מקום", זאת בתגובה להצעתו של ראש המוסד לטוס לקטאר בכדי לנסות לגבש עסקת שחרור חטופים נוספת. מדובר באסטרטגיה ישראלית - לא לשדר חולשה מול האויב

עסקת חטופים? נתניהו: "לא נוסעים לשום מקום"
מטוס בנחיתה צילום: Pixabay

פרטים חדשים על הברקס לראש המוסד והנסיעה לקטאר. מוריה אסרף וולברג מדווחת ב'חדשות 13' כי ההחלטה התקבלה בדיון קבינט המלחמה ביום ראשון, כאשר הועלתה הצעת הנסיעה לקטאר. לפי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "לא נוסעים לשום מקום".

בדיווח מצוין כי השר בני גנץ לא הביע ביקורת על ההחלטה הזו של נתניהו בקבינט. בכיר ישראלי מסביר כי מאחורי ההחלטה יש אסטרטגיה ישראלית - "לא יכולים לשדר חולשה לאויב".

ההערכה הערב בקרב גורמים המעורים במו"מ היא שהלחץ על נתניהו ביממה האחרונה עשוי לשנות את עמדתו בנושא. אותם גורמים מדגישים: "כרגע אין התקדמות במגעים".

כזכור אמש דווח כי ראש המוסד דדי ברנע הציע לקבינט המלחמה לנסוע לקטאר על מנת לקדם שם עסקת חטופים נוספת. ראש הממשלה, בתמיכת שרי קבינט המלחמה, בלמו זאת. שלושה גורמים ישראלים המעורים היטב בפרטים.

בתוך קבינט המלחמה ישנה מחלוקת לגבי המשך הפעילות הישראלית באשר למשא ומתן לשחרור חטופים. למרות שבשעת מעשה לא הביע דעה נגדית לראש הממשלה, אמש דווח כי השר בני גנץ סבור ש"ישראל צריכה למצוא הזדמנות להתניע את התהליך מחדש".

לעומתו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט סבורים שיש להמתין לאיתות מחמאס שהם רוצים עסקה נוספת, איתות שלא מגיע עד כה.

ממשרד ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לדיווח.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל קטאר ראש המוסד דדי ברנע שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד