כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ראשי ארגון זק"א השתתפו בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה שערך יו"ר הכנסת אמיר אוחנה במשכן הכנסת

ראשי ארגון זק"א השתתפו הערב בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה שערך יו"ר הכנסת אמיר אוחנה לכוחות החירום, הביטחון וההצלה במשכן הכנסת • דובר זק"א, מוטי בוקצי'ן נשא דברים במעמד והודה למאות המתנדבים שחירפו את נפשם במשך למעלה מחודשיים למען כבוד החיים והמתים

ראשי ארגון זק"א השתתפו בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה שערך יו"ר הכנסת אמיר אוחנה במשכן הכנסת
זק"א בכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראשי ארגון זק"א השתתפו הערב (חמישי) בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה שערך יושב ראש הכנסת חה"כ אמיר אוחנה באולם שאגאל בכנסת ישראל בירושלים בסימן הצדעה לכוחות הביטחון וההצלה אשר חירפו את נפשם מאז הטבח הנורא ביום שמחת תורה.

במעמד שנערך בהשתתפות גורמי הביטחון וההצלה השתתפו ראשי ומתנדבי ארגון זק"א וכן ראשי ומתנדבי ארגוני החירום השונים, משטרה, כבאות והצלה, לוחמים, מד"א, איחוד הצלה. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ציין לשבח את מתנדבי זק"א אשר בהתראה של רגע הוזנקו לזירות הטבח בדרום ומאז לא עזבו את המקום עד אשר טיפת הדם האחרונה של הנרצחים הובאה לקבורה בכבוד הראוי.

באירוע השתתף גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אשר בנאומו שיבח את הכוחות הביטחון, ההצלה מתנדבי זק"א ואמר כי, "אתם הייתם האור בתוך החושך הנורא, אתם המכבים של ימינו".

בטקס נשא דברים דובר זק"א, מוטי בוקצ'ין אשר ציין לשבח כל כוחות הביטחון וההצלה בדגש על מאות מתנדבי הארגון אשר, "במשך חודשיים ימים פעלנו יחד בשטח יום אחרי יום באיזור המסיבה, בכביש הדמים, במכוניות הנרצחים, בקיבוצים ובמיגוניות. זה לצד זה פעלנו בשליחות משפחות הנרצחים ובשליחות עם שלם".

בוקצ'ין הוסיף כי, "כולנו חווינו שמירה מיוחדת בזמן הפעילות, באחד הבתים בקיבוצים כאשר נכנסנו עם לוחמי ס"פ (סילוק פצצות) לבית שנרצחו בו כל בני המשפחה הלוחמים איתרו אמל"ח שהמחבלים המרצחים השאירו על ידית הדלת בכניסה לחדר הממ"ד בכדי לפגוע באנשי כוחות הביטחון וזק"א. היו עוד סיפורים רבים של גבורה ומסירות נפש אמיתית של כולנו".

בסיום דבריו הודה דובר זק"א ליו"ר הכנסת על היוזמה המבורכת לערוך את הטקס עם כוחות ההצלה והביטחון בכנסת ישראל, ולשר לביטחון לאומי ולחברי הכנסת. והוסיף כי, "אני רוצה להודות לכל המשתתפים הלוחמים, אנשי המשטרה, כוחות ההצלה מד"א ואיחוד הצלה, כבאות ואחרונים חביבים מתנדבי זק"א היקרים שיום אחרי יום חזרו לפעילות הקודש בשטח ועשו חסד של אמת עם הנרצחים הקדושים וחסד של אמת עם החיים - משפחות הנרצחים שידעו שכולנו עושים הכל בכדי להביא את יקיריהם לקבר ישראל".

 

זק"א הדלקת נרות חנוכה אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד