י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הרב הראשי הגר"ד לאו השתתף במסיבת החנוכה במרכז השיקומי שע"י מוסדות "אוהל – הבית לחינוך מקדם"

מסיבת חנוכה מרגשת במיוחד נערכה במהלך השבוע האחרון במרכז השיקומי "שפר" שע"י מוסדות "אוהל - הבית לחינוך מקדם" בבית שמש • במעמד השתתפו הרב הראשי הגר"ד לאו, הנגיד מוטי זוננפלד, סגני רה"ע, בכירים ואישי ציבור

הרב הראשי הגר"ד לאו השתתף במסיבת החנוכה במרכז השיקומי שע"י מוסדות "אוהל – הבית לחינוך מקדם"
הרב לאו במסיבת חנוכה צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרגש במיוחד נערך במהלך השבוע האחרון במוסדות "אוהל - הבית לחינוך מקדם" בבית שמש, כאשר מסיבת חנוכה יוצאת דופן נערכה לעשרות ילדי "שפר" ממרכז השיקומי של המוסדות, אירוע אשר נערך בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

במעמד המיוחד השתתפו הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א, הנגיד מוטי זוננפלד, ממונה על החינוך בעיריית בית שמש והמשנה לראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, מנכ"ל העירייה מר יוחנן מאלי, ואישי ציבור נוספים שבאו להשתתף במעמד המרגש והמיוחד.

במסיבת החנוכה השתתפו עשרות ילדים עם בעיות מוטוריות, שיתוק מוחין שלומדים בגני הילדים ובבית הספר השיקומי אשר התרגשו עד דמעות מהמעמד. עם תחילת המעמד הדליק הרב הראשי הגר"ד לאו את נרות החנוכה ואף נשא דברים נרגשים במעלת הילדים המיוחדים ובמעלת ימי החנוכה המשופעים בניסים ובניצחון האור על החושך.

לאחר מכן כובד אורח הכבוד הנגיד מוטי זוננפלד לשאת דברי ברכה במעמד. בדבריו הוא ציין לשבח את המסירות הרבה של צוותי החינוך במקום, דבר אשר ניכר היטב על פני הילדים המיוחדים. אורח הכבוד אף הרחיב בחובת התפילה וההשתדלות בימים טרופים אלה וביקש מהילדים לשאת תפילה נרגשת לשלום כוחות הביטחון המחרפים את נפשם.

רגע מרגש במיוחד נרשם במהלך מעמד מסיבת החנוכה כאשר ילדה עם שיתוק מוחין ומתקשרת רק באמצעות מערכת מיקוד מבט, זכתה לשוחח עם הרב הראשי הגר"ד לאו והנגיד מוטי זוננפלד באמצעות מסך מחשב. הגר"ד לאו העניק לה ברכה מעומק הלב שתזכה לרפואה שלמה ולהצלחה.

במהלך המעמד נשא יוזם ומקים המוסדות הרב לוי דברי ברכה ואף נתן סקירה מקיפה על פעילות המוסדות בכל הנוגע לחינוך מקדם. בדבריו הוא הודה למשתתפים שטרחו להגיע למעמד לכבוד הילדים והילדות והודה מאוד לצוותות שעושים הכל יום ולילה למען קידום הילדים.

המעמד המרגש הסתיים בשירה מרגשת ובסימן של ניצחון האור על החושך, כאשר אנשי הצוות והמשתתפים יחד עם הילדים היו מלאים בתקווה ובתפילה לנצח גם במלחמה האישית ולהאיר את העולם באור יקרות.

הרב דוד לאו חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד