כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אסון הירי בשוגג

הח"כ טוען: "החטופים שוחררו בצורה יזומה לתוך שטח המוות"

חבר הכנסת אלמוג כהן מהקואליציה סבור שלא מדובר בבריחה של החטופים, אלא בשחרור יזום של חוטפיהם כדי שצה"ל יירה בהם למוות ובכך ייווצר לחץ ישראלי לסיים את הלחימה

הח"כ טוען: "החטופים שוחררו בצורה יזומה לתוך שטח המוות"
חיילי צה"ל בעזה צילום: פלאש 90

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' מתייחסת לאסון הירי בשלושת החטופים בעזה בידי כוחות צה"ל, וטוען שמודבר בשחרור יזום של חוטפיהם כדי שצה"ל יירה בהם למוות.

"כל מי שחושב שהחטופים נמלטו משוביהם, לעניות דעתי הם שוחררו בצורה יזומה לתוך שטח המוות בכדי שחיילינו המצויינים יפגעו בהם, מעשה זה יוליד שבר גדול בקרב הציבור הישראלי ולחץ על ההנהגה להפסיק את המלחמה". כותב אלמוג בפוסט ברשת X.

הוא מחזק את דבריו ומזכיר: "הם מכירים אותנו טוב יותר מאשר אנחנו את עצמנו. אין להם ערך לחיי אדם. הם יודעים ועוקבים אחרי התקשורת הישראלית. הם יודעים מה יקרה כאן אם המלחמה תיפסק".

חבר הכנסת כהן. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

לצד זאת קורא כהן, "אל תשפטו מהמקלדת לוחמים שנמצאים בשטח, בהתקלויות רבות, זירות מורכבות, אובדן אחים לנשק(אחים לנשק אמיתיים לא הפייק שנוצר כאן בשנה האחרונה), פיגועי משיכה, התאבדות וכו'". הוא הוסיף, "השפיטה והתלייה של לוחמינו שנמצאים שם בשבילנו, יולידו להססנות-האויב הגדול ביותר של הלוחם, שתביא לנפגעים רבים. יש להם משימות נוספות כדאי שיתרכזו בזה. מי שלא עושה לא טועה".

על הדרך תוקף חבר הכנסת את "כת קפלן ורונן צור" שלדבריו, "ממשיכים לנגן על הטרגדיה ויוצאים להפגנה ספונטנית מול הקריה, האויב מחכך ידיו בהנאה. והעולם הערבי מסקר זאת בצורה אינטנסיבית".

 

מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד