כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חזרה לשגרה

חברות התעופה האירופאית הראשונה ששבה לטוס לישראל

כמעט כל חברות התעופה הזרות הפסיקו את טיסותיהן לישראל וממנה עם  פרוץ המלחמה | כעת חברת לופטהנזה הכוללת גם את אוסטריאן איירליינס וסוויס הודיעו כי ישיבו את טיסותיהם לנתב"ג

חברות התעופה האירופאית הראשונה ששבה לטוס לישראל
המראות נתב"ג צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

לאחר למעלה מחודשיים בהם לא פעלו מישראל, במהלך סוף השבוע חברות התעופה שמרכיבות את קבוצת לופטהנזה הודיעו כי בכוונתן לחדש את טיסותיהן לתל אביב בתאריך ה-8 בינואר הקרוב. בכך לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וסוויס יהיו החברות האירופאיות הראשונות שיחזרו לטוס לישראל וממנה מאז פרוץ המלחמה.

"בטיחות עומדת תמיד בראש סדר העדיפויות של הקבוצה והיא ממשיכה לעקוב אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות והבינלאומיות. יש לצפות להתאמות אפשריות בלוח הטיסות עקב תנאים משתנים", נמסר מהחברה.

החברות שפועלות בנתב"ג באופן רציף מאז פרצה המלחמה הן החברות הישראליות: אלעל, ארקיע וישראייר. מלבדן, יש עוד שבע חברות זרות שטיסותיהן לא פסקו. לאחרונה חברת אתיופיאן איירליננס שבה לטוס לישראל וממנה והיא היתה החברה הראשונה שחוזרת לשגרה.

לפני כשבוע ריינאייר, חברת התעופה האירית מהגדולות בעולם, הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות הצפויות לישראל וממנה לכל יעד עד לחודש פברואר 2024. החברה הודיעה מיד לאחר פרוץ המתקפה כי היא מפסיקה את טיסותיה לישראל ובכל פרק זמן של כמה שבועות היא מאריכה את משך ההפסקה.

 

נתב"ג גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד