ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הלוחם המבוגר שנפל

החברים סופדים: "לא מגיע לנו להפסיד אותך"

לוחם צה"ל במיל' עזריה יחזקאל נהרג בגבול הצפון מפגיעת כטב"מ מתאבד ששיגר חיזבאללה. בן 53 היה בנופלו ונראה כי הוא הלוחם המבוגר שנפל במלחמה מאז ה-7 באוקטובר | אחיו וחבריו ספדו לו: "כמה טוב לב יש לך, אתה נהר של טוב. אוהב אותך אחי, לא אשכח אותך בחיים. כמה נשמה טובה היית"

החברים סופדים: "לא מגיע לנו להפסיד אותך"
רס"ב (במיל') יחזקאל עזריה הי"ד צילום: אתר צה"ל

דובר צה"ל התיר אמש (מוצ"ש) לפרסום את דבר נפילתו רב סמל בכיר במיל' עזריה יחזקאל הי"ד, בן 53, מפתח תקווה, לוחם שיריון בגדוד 129, חטיבה 8. שנהרג מכטב"מ מתאבד ששיגר חיזבאללה למרחב מרגליות הסמוך לגבול לבנון.

אחיו ניסים עזריה, כתב לאחר קבלת הבשורה המרה: "היום בבוקר נהרג אח שלי היקר, בן 53 בהתנדבות במילואים, בצפון על ידי החיזבאללה מכלי טיס ללא טייס. השם יקום דמו. יהי זכרו ברוך".

עזריה הי"ד. צילום מתוך פייסבוק.

חברו ערן כהנר ספד לו ואמר: "אח שלי יקר ואהוב. איך נקטפת לנו היום? לא מגיע לך, לא מגיע לנו להפסיד אותך. כמה טוב לב יש לך, אתה נהר של טוב. אוהב אותך אחי, לא אשכח אותך בחיים. כמה נשמה טובה היית. התנדבת תמיד ראשון, איך סגרת 28 יום. לא היה אכפת לך העיקר שהחיילים יצאו הביתה".

עוד הוסיף כהנר: "איך עד היום נתת מעצמך 1000 אחוז. כמה זכרונות יש לנו מ-30 שנים יחד, כמה צחוקים. אני אתגעגע אלייך כל החיים, תחסר לי במילואים. היית חוד החנית של הגדוד. אוהב אותך, אחיך לנשק".

חבר נוסף של עזריה הי"ד, אלעזר שטראוס, ספד בקצרה וכתב: "איזה עצוב, חבר יקר וכל כך אהוב. לב ענק שרק חיפש לעזור ולתת".

צילום: מתוך פייסבוק.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג, העיר שבה התגורר עזריה הי"ד, כתב בפייסבוק: "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של חייל המילואים עזריה יחזקאל, תושב העיר שנהרג בגבול לבנון. על מועד ההלוויה והשבעה נפרסם פרטים בהמשך. יהי זכרו ברוך".

יצוין כי באירוע זה נפצעו שני לוחמי מילואים בגדס״ר 6609, חטיבת אלכסנדרוני (3), באורח קשה וקל. בנוסף, קצין שיריון מגדוד 7016, חטיבת קרייתי (4), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. הפצועים פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

לאחר הפלת הכטב"מ בגבול לבנון, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, ביניהן מבנים צבאיים, עמדות שיגור ותשתיות טרור. בנוסף, לוחמי צה"ל תקפו מוקדם יותר היום שני חשודים שפעלו במרחב שיגור מוכר של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון.

 

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד