י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אוטו דבש

בשטחי המפעל של בנטלי יש 17 כוורות דבורים פעילות

יצרניות מכוניות היוקרה 'בנטלי' הנחשבות ביותר בעולם מייצרת גם דבש. לבנטלי יש בשטחי המפעל 17 כוורות דבורים פעילות שבהן חיות מעל מיליון דבורים

בשטחי המפעל של בנטלי יש 17 כוורות דבורים פעילות
בישראל יש עשרות רכבי בנטלי. מחירן ההתחלתי הוא מעל למיליון שקלים צילום: בנטלי

כשבנטלי, מיצרניות מכוניות היוקרה הנחשבות ביותר בעולם, אינה עסוקה בייצור של מכוניות שמחירן הוא מעל שני מיליון שקלים, היא מייצרת דבש. גם אנחנו בהתחלה שפשפנו עיניים בתדהמה, כי מה לבנטלי היוקרתית ולדבש מתוק, אבל מתברר שלבנטלי יש בשטחי המפעל 17 כוורות דבורים פעילות שבהן חיות מעל מיליון דבורים.

לפי בנטלי הדבורים האלה הניבו בקיץ האחרון 500 צנצנות של דבש שבנטלי מכנה "דבש המהדורה השחורה" מכיוון שהוא נאסף משתי הכוורות הוותיקות ביותר שהוקמו בשנת 2019. לצד הצנצנות האלה, שכנראה עולות הרבה יותר מצנצנת דבש רגילה, בנטלי גם תייצר 1000 צנצנות של דבש "רגיל" מ-15 הכוורות הנוספות.

דבש בנטלי יוקרתי מהמכוורות שבשטח המפעל. רק ללקוחות בנטלי כמובן: קרדיט בנטלי

בכל מקרה, למי שחושב אולי לשים את ידיו על צנצנת ולהתהדר בדבש הזה יש חדשות רעות: הדבש מיועד רק ללקוחות בנטלי ויחולק באירועים מיוחדים של החברה. ומי מוזמנים לאירועים? העובדים ומי שרכשו בנטלי. ודרך אגב בישראל לא מדובר באחד או שניים: לפי רישומי משרד התחבורה בישראל כבר יש עשרות מכוניות בנטלי שנוסעות בכבישי הארץ, שמחירן ההתחלתי היה אי שם מעל מיליון וחצי שקל, כך שכנראה שיש מי שיכול להרשות לעצמו את מכונית היוקרה הזאת.

 

דבש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד