כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הבחירות מתקרבות

טראמפ מתרברב: אם הייתי נשיא - ישראל לא הייתה מותקפת

נשיא ארה"ב טראמפ ערך עצרת בחירות בניו המפשייר, בה אמר בין היתר כי "אם הייתי נשיא, המתקפה על ישראל לא הייתה מתרחשת". עוד הוסיף: "אם אתה רוצה להשמיד את ישראל - אנחנו לא רוצים אותך במדינתנו"

טראמפ מתרברב: אם הייתי נשיא - ישראל לא הייתה מותקפת
נתניהו וטראמפ צילום: קובי גדעון לע''מ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ התייחס בעצרת בחירות שערך בניו המפשייר למתקפת השבעה באוקטובר, ואמר כי: "אם הייתי נשיא, המתקפה על ישראל לא הייתה מתרחשת".

עוד הוסיף: "במשך 4 שנים שמרתי על אמריקה, אוקראינה וישראל בטוחות, ועל העולם כולו. אם אתה שונא את אמריקה, רוצה לבטל את ישראל או מזדהה עם ג'יהאדיסטים - אנחנו לא רוצים אותך במדינתנו".

בעצרת בחירות שערך בלאס וגאס, הוסיף הנשיא הרפובליקני לשעבר: "כשאני אחזור לבית הלבן ארה"ב תעמוד לצד ישראל במאה אחוז, ללא היסוס, ללא הסתייגות וללא כל התנצלות".

עוד הוסיף: "לעולם אל תשכחו את אותם רדיקלים שקורעים פוסטרים של חטופים ישראלים. ארה"ב וישראל מייצגות את פסגת הציביליזציה המערבית, וזה בדיוק מה שהאנשים האלה רוצים להרוס. לכן אלה שצועקים 'מוות לישראל' - צועקים גם 'מוות לאמריקה', וצריך לשים לזה סוף. אנחנו הולכים להרחיק אותם מהמדינה שלנו".

סקר "וול סטריט ג'ורנל" מהשבוע שעבר העלה ביחס לבחירות לנשיאות ארה"ב בשנה הבאה, כי בהנחה שהנשיא ביידן ירוץ ישירות מול הנשיר לשעבר טראמפ, טראמפ ינצח בפער של ארבעה אחוזים.

ביידן זוכה ב-43% לעומת 47% של טראמפ, זאת בהנחה שהם שני המועמדים היחידים. ההובלה של טראמפ מתרחבת ל-6 אחוזים, 37% לעומת 31% לביידן, כאשר עוד חמישה מועמדים מצטרפים לבחירות.

מלחמת אוקראינה רוסיה ארצות הברית דונלד טראמפ חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד