כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חזר למיקרופון טעון

העיתונאי מודה: מתקשה לצפות בהצהרות של נתניהו

"רבותיי, אין בו כנות, אין בו חום אנושי. הוא לא מסוגל לייצר אמפתיה, גם מול אנשים שעולמם חרב עליהם". כך גיא פלג במונולוג בפתח תוכניתו ברדיו 103 אליה חזר אחרי חודשיים וחצי שלא שודרה מאז ה-7 באוקטובר

העיתונאי מודה: מתקשה לצפות בהצהרות של נתניהו
במסיבת עיתונאים בקריה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

לאחר הפסקה ממושכת שב כתב המשפט של 'חדשות 12' גיא פלג אל עמדת המיקרופון ואולפן תחנת רדיו 103FM, ובפתח התוכנית התייחס להתנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בימי המלחמה.

"נתניהו מוקף בסוללה של יועצי תקשורת מיומנים, בסוללה של יועצי תדמית, עורכי דין לכל תחום, עיתונאים שמשתפים איתו פעולה, עורכי דין. יש לו מי שמאפר אותו, מספר אותו, דואג שהופעתו תמיד תהיה מוקפדת", אמר גיא תחילה.

בהמשך ציין: "רה"מ מיומן מאוד מול מצלמה, מיומן יותר מרוב אנשי הטלוויזיה שאני מכיר, מיומן עד כדי שגם כשאיש הפרומטר לא מעביר את הטקסט בקצב הנכון ונתניהו נוזף בו במהלך הנאום, זה לא נראה תקלה. אבל רבותיי, אין בו כנות, אין בו חום אנושי. הוא לא מסוגל לייצר אמפתיה, גם מול אנשים שעולמם חרב עליהם".

לדבריו, "הוא לא מסוגל לייצר רגש, חום מגע, כל מה שביידן עשה כל כך בפשטות. אני מודה, אני מתקשה לצפות בו. כשאני כבר צופה בו, אני רואה מול עיניי - זיוף, שקר, נוכלות, בעיקר סכנה ורחמים עלינו שזה המנהיג שמנהיג אותנו בשעתנו הקשה. הקשה ביותר".

גיא פלג רדיו 103FM בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד