ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"משוואה פשוטה"

בן גביר: "כל יום שחטופים לא חוזרים - מוציאים עוד נוחב'ה להורג"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בישיבת הסיעה: "החמאס לא היה מורתע בשביעי באוקטובר, ועדיין, אחרי 73 ימים של לחימה הוא לא מוכרע". הוא הוסיך כי "כל יום שחטופים לא חוזרים - מוציאים עוד נוחב'ה להורג"

בן גביר: "כל יום שחטופים לא חוזרים - מוציאים עוד נוחב'ה להורג"
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו בכנסת למערכה מול חמאס ולתנאים שמציב ארגון הטרור בתמורה להשבת חטופים ואמר כי צריך לנקוט ביד קשה מולו.

"החמאס לא היה מורתע בשביעי באוקטובר, ועדיין, אחרי 73 ימים של לחימה הוא לא מוכרע", אמר בן גביר, "כשרוצים להכריע לא מעבירים כסף לאף פקיד, ולא משנה אם זה פקיד מטעם הרשות או מטען גוף כזה או גוף אחר, ואפילו אם זה פקיד של אונרה. כשרוצים להכריע, לא עושים הפוגות. ולא מאפשרים לאויבים שלנו להציב תנאים מזעזעים בשחרור החטופים".

בן גביר הוסיף: "כל יום מותר לפרסם עוד גיבור שלנו שנהרג בעזה, במקום שיותר לפרסם שאלפי מחבלים נהרגו בעזה.

אין יד חופשית להוציא לפועל את חוק עונש מוות למחבלים שהיה מאפשר לנו לעשות משוואה פשוטה: כל יום שחטופים לא חוזרים - מוציאים עוד נוחב'ה להורג. אנחנו חייבים להפסיק לדבר בשפה של עסקאות אלא בשפה של הכרעות.

משטחי הפינוי ההומניטרי הם יורים טילים, הם יורים על החיילים שלנו, ואנחנו ממשיכים בצעדים הומינטרי ומחוות הומניטריות, הגיע זמן ההערכה. ואני אומר את זה לראש הממשלה, לגנץ ולגנלט", כך בן גביר.

איתמר בן גביר שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד