י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השתמט ממילואים?

אחרי העימות הסוער בשידור: ינון מגל תובע מאות אלפי שקלים

אחרי כחצי שנה לאחר העימות הסוער בשידור חי עם פעיל 'אחים לנשק' איל נווה שהאשים אותו בהשתמטות ממילואים בגיל צעיר מהרגיל, איש התקשורת ינון מגל החליט לבסוף לתבוע אותו מאחר ולא חזר בו

אחרי העימות הסוער בשידור: ינון מגל תובע מאות אלפי שקלים
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

מגיש הרדיו והטלוויזיה ינון מגל תובע סכום של 300 אלף שקל מאייל נווה, ממייסדי ארגון 'אחים לנשק' הבולט במחאה נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שטען בראיון למגל ברדיו 103FM כי הוא לא השלים את שירות המילואים שלו ופרש בגיל צעיר יותר מהרגיל. דבר התביעה פורסם באתר 'העין השביעית'.

כזכור, בחודש תמוז האחרון התראיין אייל נווה, בוגר סיירת מטכ"ל ומפעילי מחאת המילואימניקים נגד הרפורמה המשפטית, לינון מגל ברדיו 103FM ובמהלכו הצליח להרגיז ולקומם עליו את המגיש.

"ינון, בוא למילואים. אתה השתמטת ממילואים בגיל 30. לא יפה ינון", האשים. המגיש זעם נוכח דבריו, והכריז: "אם לא תחזור בך אני אתבע אותך".

עוד בנושא:

סערה בשידור > ינון מגל למרואיין: "חוצפן, אפס, איש עלוב וטיפש"

השיח סביב שירות המילואים של ינון מגל לא פסק, והסלים את האווירה באולפן. "אנחנו מאותה יחידה, אני יודע בדיוק מתי התחלת להשתמט. ינון, לא סיימת את שירות המילואים שלך כמו בחוק, השתמטת ממילואים", אמר נווה, ומגל תקף: "אני אתבע אותך. חוצפן, איזה אפס. תחזור בך. שיחררו אותי ממילואים".

"אם היחידה שיחררה אותו אתה לא יכול להגיד שהוא משתמט", ניסה המגיש הנוסף חיים לוינסון להוריד את הלהבות, אך ללא הצלחה. מגל הוסיף לתקוף את נווה: "אתה פשוט בן אדם עלוב, טיפש, שמתעסק בדברים שהוא לא מבין בהם. באותה רמה אתה מתעסק בחוקים שאתה לא מבין בהם. אתה כולך הסתה". נווה סירב להתנצל והורד משידור בהוראת ינון מגל.

לוינסון שאל אז את מגל האם הוא מתכוון ברצינות לתבוע את נווה. ומגל השיב: "אתה חושב שיש לי כוח לזה? מפגר. אולי בתביעות קטנות". אולם מסתבר שלבסוף החליט מגל ללכת על כל הקופה ובתביעה גדולה למדי.

ינון מגל תביעת לשון הרע רדיו 103FM אחים לנשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד