כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סובלת מנכות לצמיתות

כמעט מיליון שקלים לצעירה שחולצה מרכב הפוך

הצעירה, ששימשה עד לתאונה כפקידה בבנק, נהגה לתומה, ברכב ברחוב שדרות מנחם בגין באשקלון, לכיוון עבודתה. לפתע, נהג שנסע בפראות, חצה את הצומת באור אדום והתנגש ברכבה בעוצמה רבה. כתוצאה רכבה התהפך כמה פעמים | מאז היא סובלת מ-38 אחוזי נכות עד לסוף חייה

כמעט מיליון שקלים לצעירה שחולצה מרכב הפוך
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

צעירה כבת 24 מאשקלון, שנפצעה בתאונת דרכים תפוצה ב-864 אלף שקלים, מהמוסד לביטוח לאומי ומחברת הביטוח 'מגדל'.

הצעירה, ששימשה עד לתאונה כפקידה בבנק, נהגה לתומה, ברכב ברחוב שדרות מנחם בגין באשקלון, לכיוון עבודתה. לפתע, נהג שנסע בפראות, חצה את הצומת באור אדום והתנגש ברכבה בעוצמה רבה.

כתוצאה מההתנגשות, הרכב שבו נהגה הצעירה, התהפך מספר פעמים, כריות האוויר נפתחו והוטחו בפניה ובגופה, ושמשות הרכב התנפצו.

הצעירה חולצה מהרכב ההפוך על ידי כוחות ההצלה, ופונתה באמבולנס של מד"א לבית החולים 'ברזילי' באשקלון. בבית החולים, אבחנו הרופאים חבלות בכל חלקי גופה שנגרמו ממכות יבשות, וכן במגבלה בביצוע תנועות בכתף ובצוואר. בנוסף על כך, נמצא כי הצעירה סובלת גם מהתקף חרדה עקב האירוע.

משהתאוששה מעט, פנתה הצעירה לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל, ממשרד שמעיה-מירל באשדוד, העוסקים בין השאר במימוש זכויות רפואיות של נפגעי תאונות דרכים.

עורכי הדין. צילום: אבי רוקח.

לדברי עוה"ד שמעיה ומירל, מכיוון שהתאונה אירעה בדרכה של התובעת לעבודתה, העבירו השניים בקשה למל"ל, להכיר בתאונת הדרכים כתאונת עבודה. בקשתם התקבלה, והצעירה הופנתה לוועדה רפואית מטעם המל"ל.

הוועדה הרפואית שבדקה את הצעירה, קבעה כי היא סובלת מנכות משוקללת, לכל ימי חייה, בשיעור של 28 אחוזים, בשל מגבלה בכתף, מגבלה קלה בעמוד השדרה הצווארי, והפרעת הסתגלות המלווה בדיכאון.

לאחר קביעת שיעור הנכות, החליטו במל"ל להעניק לצעירה גמלה חודשית, שבמצטבר, עד לגיל הפרישה, תסתכם לכדי 700 אלף שקלים.

לאחר קביעת אחוזי הנכות, מיהרו עורכי הדין שמעיה ומירל להגיש תביעה נגד חברת הביטוח 'מגדל', שביטחה, בביטוח חובה, את הרכב שבו נהגה הצעירה.

לדברי עוה"ד שמעיה ומירל, לאחר שהמל"ל קבע את אחוזי הנכות הגבוהים, לא נותר לחברת הביטוח אלא מרחב צר להתמקח על גובה הפיצוי. לאחר מו"מ אינטנסיבי שנערך מחוץ לכותלי בית המשפט, הגיעו הצדדים להסכם פשרה, לפיו חברת הביטוח תפצה את הצעירה, מעבר למאות אלפי השקלים אותם תקבל מהמל"ל, גם ב-164 אלף שקלים נוספים.

הסכם הפשרה הוגש לאחרונה לבית המשפט, וקיבל תוקף של פסק דין.

מיליון שקל תאונת דרכים תביעת פיצויים פיצוי כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד