ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא שיניתי את דעותיי"

סער: "הצטרפות לליכוד? לא עומדת על הפרק"

השר גדעון סער הבהיר כי אין בכוונתו לחזור לליכוד זאת ברקע דיווחים כי מתגבשת הצעה לחזרתו לליכוד. "כשתסתיים המלחמה יגיע זמן התיקון הגדול בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית", כתב

סער: "הצטרפות לליכוד? לא עומדת על הפרק"
גדעון סער צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

יו"ר תקווה חדשה השר גדעון סער הבהיר הלילה (שלישי) בעקבות דיווח כי מתגבשת הצעה לחזרתו לליכוד כי הדבר אינו עומד על הפרק. "כשתסתיים המלחמה יגיע זמן התיקון הגדול בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטי", הדגיש.

סער כתב: "יצאתי מישיבת הקבינט הבטחוני עתה ונודע לי על הפרסום (עליו לא התבקשה גם תגובתי) בדבר הצעה המתגבשת ל״צירופי לליכוד״. הדבר כלל לא עומד על הפרק".

סער הוסיף: "את הליכוד עזבתי לפני 3 שנים והקמתי את ״תקווה חדשה״ מתוך הכרה כי נדרש שינוי במדינה. רק מהלך זה איפשר לאחר חצי שנה את הקמת ממשלת השינוי. לא שיניתי את דעותיי והמציאות רק הוכיחה ביתר שאת את צדקתן.

לממשלת החירום הצטרפתי עם חברי בעקבות המלחמה הקשה והרב-חזיתית שפרצה ב-7 באוקטובר, על יסוד גישה פטריוטית. כשתסתיים המלחמה יגיע זמן התיקון הגדול בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית", כך סער.

כזכור, אמש דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים לאחרונה מספר התייעצויות פוליטיות ודן עם אנשיו בתרחישים פוליטיים שונים, ובליכוד מעוניינים בחזרת גדעון סער לשורות המפלגה.

על פי הדיווח, ההצעה המתגבשת נועדה להבטיח את המשך קיום הממשלה אחרי פרישת גנץ ואחרי סיום המלחמה. כזכור, סער הבהיר שלא יפרוש מהממשלה לפני סיום המלחמה ובשבועות האחרונים התגלעה מחלוקת במחנה הממלכתי סביב הנושא.

גנץ ואנשיו הביעו עמדה ולפיה אחרי עיקר המלחמה ניתן יהיה לפרוש מהממשלה. לעומתם אנשי תקווה חדשה וסער הבהירו שצריך לחכות עד לסיומה והשלמת כל המטרות.

בליכוד מקווים לנצל את "ההזדמנות" כדי להבטיח את המשך הממשלה ולמנוע את הקדמת הבחירות.

מלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה.

גדעון סער הליכוד מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד