כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עם 7 הילוכים

מוטב מאוחר: פולקסווגן טי רוק הגיע לישראל

הטי רוק אינו שחקן חדש בזירה העולמית ולמעשה הדגם הוצג לפני מעל חמש שנים, אבל לישראל הוא לא הגיע עד כה ביבוא סדיר

מוטב מאוחר: פולקסווגן טי רוק הגיע לישראל
פולקסווגן T-ROC ביבוא סדיר. החל ב-170 אלפי שקלים צילום: פולקסווגן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן החלה לשווק את פולקסווגן טי רוק בישראל. הטי רוק אינו שחקן חדש בזירה העולמית ולמעשה הדגם הוצג לפני מעל חמש שנים, אבל לישראל הוא לא הגיע עד כה ביבוא סדיר - וזאת בניגוד לטי קרוס הקטן ממנו, הטיגואן והטוארג הגדול. הגרסה שמגיעה לישראל היא הטי רוק המשודרג, כלומר לאחר עדכון ומתיחת פנים. המנוע היחיד שמוצע לרוכשים בישראל הוא מנוע הטורבו המוכר של פולקסווגן – בנפח 1.5 ליטרים אשר מפיק 150 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

פולקסווגן טי רוק משווק בישראל בשלוש רמות גימור: "סטייל", הרמה ההתחלתית, הכוללת בין היתר תאורת LED ועיסוי גב תחתון לנהג כמו גם מערכת בטיחות אקטיבית (כלומר מתערבת בשעת הצורך) לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת בלימה אוטונומית וחישוקי 17 אינץ'.

רמת הביניים "סטייל פלוס" אשר כוללת גם גג פנורמי נפתח, כיוון חשמלי למושב, מתלים אדפטיביים, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', מערכת סטריאו משודרגת ועוד. ומעל צמד גרסאות אלה נמצאת הגרסה הבכירה, "אר ליין" שהיא גרסה בגימור יותר ספורטיבי כפי שמתבטא במושבים הקדמיים המשודרגים.

מחירו של פולקסווגן טי רוק מתחיל ב-169,900 שקלים לדגם הבסיסי. עבור גרסת הביניים תידרשו לשלם 184,900 שקל ואילו עבור הגרסה הבכירה בעלת הגימור הספורטיבי גובה היבואנית 199,900 שקל. הדגם הזה מצטרף לעוד דגמי SUV קטנים, כמו טויוטה CH-R, המרימים את רף המחיר של הסגמנט הזה לסביבת ה-200 אלף שקלים.

מכוניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד