כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בסדנו השיקה קרן השקעה חדשה ומעניינת במיוחד

'נדל"ן ולעניין', הקרן החדשה שהושקה אתמול בירושלים, משקיעה בנדל"ן ובהייטק (80-20%) ונהנית מהיתרונות של כל אחד מאפיקי ההשקעה. "זו השקעה שיש בה גם וגם. גם יציבות של נדל"ן וגם פוטנציאל תשואה של הייטק"

בסדנו השיקה קרן השקעה חדשה ומעניינת במיוחד
בסדנו ירושלים צילום: בסדנו

קרוב למאתיים אנשים גדשו את אולם הכנסים שבבית המלון 'פרימה פלאז'ה' בירושלים. הם הגיעו להשתתף בערב השקה מרתק שקיימה קבוצת 'בסדנו', קבוצת ההשקעות הצומחת ביותר בציבור החרדי.

בערב הושקה קרן השקעה חדשה ומעניינת שנותנת מענה לשאלות רבות שמטרידות את ציבור המשקיעים בעיקר בתקופת אי הוודאות בה אנו חיים. "אין ויכוח על־כך שהשקעה בנדל"ן יציבה יותר מהשקעה באפיקים אחרים. נדל"ן הוא נכס פיזי שלא ניתן להזיז ממקום למקום ובכלל, לאורך ההיסטוריה, השקעה בנדל"ן הוכיחה את עצמה לטווח הארוך. מאידך, אין זה סוד שהתשואה על נדל"ן בישראל נמוכה מאוד ואילו הבירוקרטיה הנלווית להשקעות בנדל"ן, גבוהה מאוד", מסבירים בבסדנו.

"מאידך, כולם יודעים שהשקעה בהייטק יכולה להניב תשואות פנומנאליות אבל היא כרוכה בסיכון גדול יותר מזה שקיים בהשקעה בנדל"ן. אז מה עושים כשרוצים להשקיע במשהו שיעניק תשואה סבירה ולא ידרוש התעסקות ביותר מדי בירוקרטיה. איך משקיעים בהייטק אבל מצמצמים את הסיכון? את התשובה לכך אפשר למצוא בקרן החדשה שהושקה השבוע בירושלים".

נדל"ן ולעניין היא קרן משולבת, היברידית, שמשלבת השקעה בנדל"ן ובהייטק במוצר השקעה אחד בתמהיל של 80% נדל"ן ו־20% הייטק. כשהמטרה היא ליהנות משני העולמות. כלומר, גם ליהנות מהיציבות שמאפיינת השקעה בנדל"ן, וגם מהתשואה הפוטנציאלית הגבוהה של השקעה בהייטק.

כאמור, קרוב למאתיים אנשים (ונשים) הגיעו אתמול לערב ההשקה. רבים נוספים כבר פנו בבקשת פרטים נוספים. "לא הופתענו במיוחד מהעניין הרב שעוררה קרן נדל"ן ולעניין משום שאנחנו עדים בתקופה האחרונה לחיפוש הולך וגובר אחרי מוצרי השקעה מתאימים ויצירתיים במיוחד לנוכח אי הוודאות שחשים משקיעים רבים. אי ודאות שהחלה בזמן הקורונה ורק הלכה והתעצמה בתקופה האחרונה", אמרו בבסדנו.

אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת בסדנו, אמר: זכינו, בסייעתא דשמיא, להשיק השקעה נוספת שיכולה לתת למשקיעים יותר יציבות בכך שהיא לוקחת את הטוב שבכל סוג השקעה. כבר למעלה מעשר שנים שאנחנו מתמחים בהשקעות הייטק ונדל"ן, לחיבור ביניהם יש פוטנציאל של הצלחה בסייעתא דשמיא.

בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד