ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
על רקע המלחמה

סקר חדש: רוב לא מרוצים מביידן ומעדיפים את טראמפ

סקר חדש מעריך כי 46% מהאמריקנים נותנים אמון גדול יותר בטראמפ, וחושבים שיעשה עבודה טובה יותר בקשר לסכסוך הישראלי פלסטיני, לעומת ביידן שקיבל 38% מהקולות של מצביעי הסקר | 57% לא מרוצים מתפקודו בנושא המלחמה

סקר חדש: רוב לא מרוצים מביידן ומעדיפים את טראמפ
דונלד טראמפ / ג'ו ביידן צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

57% מהמצביעים האמריקנים אינם שבעי רצון מהתנהלות הנשיא ג'ו ביידן במלחמה בעזה. כך לפי סקר של סיינה קולג' שמתפרסם ב'ניו יורק טיימס'. 46% נותנים אמון גדול יותר בקודמו דונלד טראמפ, וחושבים שיעשה עבודה טובה יותר בקשר לסכסוך הישראלי פלסטיני לעומת ביידן שקיבל 38% מהקולות של מצביעי הסקר.

שיעור שביעות הרצון הכללי של ביידן עומד על 37%. ירידה של 2% לעומת הסקר הקודם שנעשה ביולי. במרוץ בין ביידן לטראמפ על נשיאות ארה"ב, טראמפ מוביל על ביידן בפער קטן של 2% – 46% מול 44%.

עוד עולה מנתוני הסקר, כי הסימפטיה לצד הפלסטיני גוברת ככל שיורד גיל המשיבים. בעוד שאצל משיבים בני 65 ומעלה 63% מגלים אהדה לישראל לעומת 11% לצד הפלסטיני. המגמה מתהפכת בקרב מצביעים צעירים בגילאי 29-18, שם הפלסטינים זוכים לסימפטיה גדולה יותר של 46% לעומת 27% המגלים סימפטיה לישראל.

באופן משוקלל של כלל קבוצות הגיל – 47% מגלים תמיכה לצד הישראלי, בעוד 20% מגלים סימפטיה לצד הפלסטיני, ורק 13% מגלים סימפטיה במידה שווה לשני הצדדים.

סקר דעת קהל סקר שביעות רצון דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל ג'ו ביידן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד