ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שניים עוכבו

"הפרות חמורות": החברה מכרה רעלים וזייפה מסמכים

חברה מרחובות חשודה בהחזקה ובמכירה של רעלים וכימיקלים שלא כהיתר הרעלים ובזיוף מסמך רשמי של המשרד להגנת הסביבה | משטרת ישראל עיכבה שני חשודים ותפסה ממצאים המעידים על הפרות חמורות

"הפרות חמורות": החברה מכרה רעלים וזייפה מסמכים
סהר ציוד מעבדה וכימיקלים צילום: המשרד להגנת הסביבה

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ושוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל קיימו פעילות אכיפה כנגד חברת סהר ציוד מעבדה וכימיקלים. על פי החשד החזיקה החברה ומכרה רעלים וכימיקלים בכמויות ובריכוזים העולים על המותר בהיתר הרעלים שניתן לה. נוסף על כך זייפה מסמך רשמי של המשרד להגנת הסביבה בנושא. 

במסגרת הפעילות עוכבו שני חשודים ונתפסו מסמכים רבים המצביעים על ביצוע העבירות. פעולות החקירה יימשכו בימים הקרובים במסגרת חקירה פלילית שפתחה המשטרה הירוקה של המשרד.

סהר ציוד מעבדה וכימיקלים/המשרד להגנת הסביבה

מנהל תחום חקירות במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה שגיא עזני אמר: "פעילות החברה ואחזקתה בחומרים מסוכנים שלא על פי החוק מהווה סכנה מיידית לציבור ולסביבה. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד עברייני הסביבה המסכנים את הציבור".

 "המשרד להגנת הסביבה ימשיך לפעול בשלל סמכויותיו לאכיפה נגד עברייני סביבה המחזיקים חומרים רעילים וכימיקלים מסוכנים שלא כתנאי ההיתר שנקבעו. המשטרה הירוקה תמשיך לשתף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים במטרה לשמור על הסביבה ובריאות הציבור" נמסר.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד