ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"מגיע להם הכל"

הצע"ח ממדים ללימודים עברה בקריאה השנייה והשלישית

100% מימון לתואר ללוחמים משוחררים: הצעת החוק של יו"ר הקואליציה אופיר כץ עברה בקריאה השנייה והשלישית ונכנסה לספר החוקים. יו"ר הקואליציה כץ: "מעריץ את לוחמינו, מגיע לכם הכל"

הצע"ח ממדים ללימודים עברה בקריאה השנייה והשלישית
הכנסת למען החטופים צילום: נועם מושקוביץ/נתן ווייל, דוברות הכנסת

הצעת חוק ממדים ללימודים של יו"ר הקואליציה אופיר כץ הקובעת מימון של 100% לתואר ללוחמים משוחררים עברה היום (רביעי) בקריאה השנייה והשלישית ותכנס לספר החוקים של מדינת ישראל.

הצעת החוק קובעת כי גם לוחמים משוחררים שהם סטודנטים כעת יהיו זכאים להשלמה ל- 100% על כל התואר רטרואקטיבית. כמו כן, תוגדל הזכאות למימון מ- 3 שנים ל- 5 שנים מרגע השחרור ללוחמי סדיר, ומ- 5 שנים ל- 7 שנים מרגע השחרור ללוחמים שהם קצינים ואנשי קבע.

יו"ר הקואליציה אופיר כץ אמר: "לוחמים ולוחמות יקרים, אני מעריץ אתכם, עם ישראל מעריץ אתכם- את הציונות, את רוח הלחימה, את המורל, ההתמדה והנחישות. אתם גאוותנו, אתם עטרת ראשינו. אבדנו המון מטובי בנינו, הכאב הוא עצום, אני בטוח שקשה לכם, אבדתם חברים, אחים לקרב, ואתם עדיין שם, מול האויב, עם הרעל בעיניים, בשביל שהילדים של כולנו יוכלו לישון בשקט, בשביל שמדינת ישראל תמשיך להתקיים.

כל לוחם ולוחמת נותנים 100% מעצמם, מרגע הגיוס ועד לסיום המילואים. אנחנו היום נותנים להם 100% בחזרה. הבטחתי וקיימתי. מודה ליו״ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין, לשר הביטחון גלנט, לפורום לוחמים משוחררים ולחברי הכנסת שהצטרפו אליי להצעה".

מלחמת חרבות ברזל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד