כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הארכות תוקף לאישורים

גם אתם קיבלתם? "יחסוך את הצורך בעריכת תיאום מס חדש"

רשות המסים שלחה השבוע לכ-330 אלף שכירים הארכות תוקף לאישורים על תיאום המס שברשותם, כך שיהיו תקפים גם לשנת 2024. האישורים שנשלחו חוסכים לאותם שכירים את הצורך בעריכת תיאום מס חדש

דבר דואר
דבר דואר צילום: עיריית לוד

לקראת תחילתה של שנת מס חדשה שלחה רשות המסים השבוע לכ-330 אלף שכירים הארכות תוקף לאישורים על תיאום המס שברשותם, כך שיהיו תקפים גם לשנת 2024. האישורים שנשלחו חוסכים לאותם שכירים את הצורך בעריכת תיאום מס חדש.

האישורים להארכות תוקף נשלחו לשכירים אשר הכנסותיהם ונתוניהם האישיים (זהות המעסיק, מצב משפחתי ונתונים נוספים המשפיעים על חבות המס) לא השתנו מהותית מזה מספר שנים. אישורים לתיאום מס שנערכו במהלך 2023 ימשיכו להיות זמינים באזור האישי של הלקוחות גם לאחר תום השנה, תחת "החזרי מס ותיאומי מס". 

יתר השכירים, שלא קיבלו הודעה על הארכת תוקף לתיאום המס לשנת 2024, יוכלו לבצע תיאום מס החל מתחילת ינואר באמצעות יישומון תיאום מס. יישומון זה מאפשר לבצע תיאום מס באופן מקוון לכל סוגי ההכנסות וההקלות, ללא הגבלה על מספר פעמים בשנה וללא תקרת הכנסה. היישומון משמש גם כמכשיר למיצוי זכויות מכיוון שהוא סורק את הנתונים הקיימים בנוגע למבקשי תיאום המס במערכות רשות המסים ומציע להם הטבות שיתכן שלא ידעו עליהן. 

במקביל, הודיעה הרשות לכ-14 אלף הורים לילדים עם מוגבלות, על הארכת תוקפו של האישור המעניק להם 2 נקודות זיכוי במס גם לשנת 2024.

 

רשות המיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד