כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טענות "חסרות בסיס"

הממונה על החטופים במכתב תקיף: "הפרסום כי אוספים מידע מודיעיני מופרך"

חברת הכנסת מירב כהן שלחה מכתב ליועמ"שית גלי בהרב- מיארה בבקשה לפתוח בבדיקה האם גל הירש הממונה על החטופים והנעדרים פועל להשתקת המחאה והפעלת לחץ על הפעילים "באמצעות מידע אישי וציבורי שנאסף". גל הירש הכחיש בתוקף את הטענות "חסרות הבסיס"

הממונה על החטופים במכתב תקיף: "הפרסום כי אוספים מידע מודיעיני מופרך"
גל הירש צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לאחר שחברת הכנסת מירב כהן (יש עתיד) שלחה מכתב ליועמ"שית גלי בהרב- מיארה בבקשה לפתוח בבדיקה נגד גל הירש הממונה על החטופים והנעדרים בשל טענות כי הירש עוקב אחרי משפחות החטופים והנעדרים, גל הירש שלח לחברת הכנסת מכתב ובו הכחיש בתוקף את הטענות ה"מופרכות וחסרות בסיס".

הירש כתב במכתב: "בהמשך לשיחתנו הטלפונית מאמש בדבר טענת מר דניאל אלגרט (אחיו איציק חטוף בעזה) באמצעי התקשורת ולפיה אני או מי מטעמי אוסף מידע מודיעיני על משפחות החטופים הריני להשיבך כי "בטענתו של מר אלגרט בתכניות מדיה שונות אין אמת. לא היה, אין ולא יהיה איסוף מידע מודיעיני על משפחות חטופים. בהמשך לדרישתו של מר אלגרט להשתתף בפגישת משפחות אמש עם רה"מ ציינתי כי פגישה זו היא חלק מסידרת פגישות בפורום שיאפשר שיח אישי ומעמיק, תהיינה פגישות נוספות והוא יוזמן בהמשך".

גל הירש התייחס לטענות כי הוא מופעל משיקולים פוליטיים, וכתב: "טענו כי אני חבר מרכז ליכוד, ומשתמשים בי פוליטית כחלק מקמפיין בחירות של רה"מ, אני מבהיר כי איני שליח פוליטי של רה"מ, נקראתי למשימה בפרוץ המלחמה ומאז איני מקבל כל תמורה. הבהרתי כי מעולם לא הייתי חבר מרכז ליכוד וגם את התפקדותי לליכוד משכתי מיד ברגע בו קיבלתי על עצמי את המשימה להשיב את החטופים כולם הביתה ולסייע למשפחותיהם בשעתן הקשה ביותר".

עוד כתב הירש: "לשאלתו של מר אלגרט עניתי כי אנו משתדלים לאפשר לכל משפחות החטופים להשתתף בפגישות עם בכירים לרבות ראש הממשלה ולצורך זה אנו בודקים את רשימות המוזמנים למפגשים השונים השמורות אצלנו באופן ממוחשב. הטענות כאילו נאסף מידע מודיעיני על המשפחות הן מופרכות וחסרות בסיס".

הירש הוסיף במכתב לחברת הכנסת מירב כהן: "את פנייתך אל היועצת המשפטית לממשלה בבקשה לביצוע בדיקה יכולת לחסוך לו בדקת עמי, עם צוותי או עם משרד רה"מ את הטענה האמורה שאין לה בסיס. בתשובתך לתמיהתי זו ציינת את דעתך על הממשלה המכהנת והוספת דברים כהנה וכהנה. ציינתי בפנייך כי איני חבר בממשלה, אני מבצע תפקיד קשה ומורכב בשעה קשה וראוי היה לפנות ולבדוק את הדברים קודם לביצוע הפעולה".

עוד כתב: "לנוכח תשובתך לפיה לא היה לך מספר הנייד שלי, לא קיבלת ממשרדי מענה ראוי בעבר וכיוצא באלה טענות הריני לעדכן כי פתחתי בבדיקה מול כלל אנשי מי הוא שלא טיפל בפניותיך הקודמות ואף שעד כה טרם נמצאו פניות כאלה עוד נוסיף ונבדוק. מספר הנייד שלי כבר שמור אצלך ומשרדי ידאג להעברת כלל דרכי התקשורת אלינו אל משרדך".

גל הירש מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד