ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
עיצוב מיוחד

משטרת טורונטו חילקה כיפות מיוחדות לשוטרים יהודים

במהלך עדכון חודשי על פשעי שנאה שדווחו למשטרת טורונטו, מפקד המשטרה חשף כיפה שעוצבה במיוחד עבור שוטרים יהודים שירצו ללבוש אותו בתפקיד. כמעט 250 הפגנות נגד ישראל מאז ה-7 באוקטובר

משטרת טורונטו חילקה כיפות מיוחדות לשוטרים יהודים
הצגת הכיפה צילום: משטרת טורונטו

מפקד משטרת טורונטו עדכן על פשעי שנאה שדווחו למשטרה בחודש שעבר, מפקד המשטרה אמר כי היו 56 פשעי שנאה אנטישמיים ו-20 פשעי שנאה אנטי-מוסלמים מאז התקפת חמאס נגד ישראל ב-7 באוקטובר.

מפקד המשטרה מריון דמקיב ציין ש-53% מכל פשעי השנאה שדווחו מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל היו אנטישמיים. המפקד ציין כי "הקהילות השונות הפגינו "חוסן אדיר" במהלך "זמנים מאתגרים להפליא", אנו ממשיכים להיות נחושים, מחויבים להבטחת ביטחון הציבור - תוך הבטחת שהזכות החוקתית לחופש הביטוי נשמרת". המפקד ציין כי היו כמעט 250 הפגנות נגד ישראל מאז ה-7 באוקטובר.

בזמן שמסר עדכון חודשי על פשעי השנאה, מפקד המשטרה מיירון דמקיב חשף גם כיפה שעוצבה במיוחד עבור שוטרים יהודים שירצו ללבוש אותו בתפקיד.

המשטרה מסרה, כי "למרות שתמיד תמכנו בחברינו היהודים שבחרו לחבוש כיפה, התוספת האחרונה הזו משפרת את המחויבות שלנו להכלה, ואנחנו יודעים שיש לזה משמעות רבה לקהילות, זו עוד דרך שבה אנו מכירים ותומכים במורשת, בתרבות של חברינו. זה גם מדגים שאנשים מכל הדתות מוערכים במשטרת טורונטו".

קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד