כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כבר לא קטנה

ביצועים משודרגים: סמארט החדשה הושקה בארץ

סמארט החדשה היא פרי שיתוף פעולה בין מרצדס בנץ ובין ג'ילי הסינית והתוצאה כבר אינה המכונית העירונית הקטנטנה שמנועה ישב באחוריה, אלא מכונית חשמלית גדולה יותר וכזו המיועדת כבר להוביל יותר משני נוסעים

ביצועים משודרגים: סמארט החדשה הושקה בארץ
סמארט החדשה 100% חשמלית וליותר מ-2 נוסעים. צילום: סמארט

כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי, יונדאי ומותגים נוספים "מחייה" בישראל את מותג SMART. בעבר שיווקה סמארט מכוניות קטנות ועירוניות בישראל באמצעות כלמוביל, אך סמארט החדשה היא פרי שיתוף פעולה בין מרצדס בנץ ובין ג'ילי הסינית והתוצאה כבר אינה המכונית העירונית הקטנטנה שמנועה ישב באחוריה, אלא מכונית חשמלית גדולה יותר וכזו המיועדת כבר להוביל יותר משני נוסעים, אבל אנחנו מוספים רק למען הטעם הטוב גם תמונה של הדגם הישן של הסמארט, רק בשביל להסביר איזה שינוי הרכב הזה עבר.


פנים הרכב • סמארט

למעשה, הסמארט החדשה חולקת מכלולים של החברה האם ג'ילי יחד עם וולוו 30EX ועם דגמים נוספים של הקבוצה, כמו ZEEKR X (שני הדגמים האלה כבר משווקים בישראל ואוספים לידים ללקוחות חדשים – במחירים הנושקים ל-200 אלף שקלים) מה שצפוי להפוך את המאבק על בקטגוריה למעניין מאוד.

מבחינת הנתונים הטכניים, הסמארט החדשה משתרעת על אורך של 4,270 מילימטרים. רוחבה הוא 1,822 מילימטרים וגובהה הוא 1,636 מילימטרים. היצע רמות האבזור כולל שלוש רמות אבזור רגילות ורמת אבזור מיוחדת לכבוד ההשקה, כשכל הגרסאות פרט לגרסה הספורטיבית הבכירה מצוידות במנוע חשמלי המפיק 272 כוחות סוס. בגרסה הבכירה והספורטיבית מדובר בשני מנועים שמפיקים ביחד  428 כוחות סוס. הטווח הרשמי של הגרסאות ה"רגילות" נע בין 420 ל 440 קילומטרים ואילו בגרסת BRABUS הספורטיבית, הטווח הרשמי הוא 400 קילומטרים.


הסמארט המקורית מ-2010 ניסתה להמציא מחדש את המכונית העירונית. קרדיט: סמארט

 מבחינת האבזור, כל גרסאות הסמארט מצוידות בחישוקי גלגלים בקוטר 19 אינץ', ידיות דלתות חשמליות, חלון גג, תצוגת מולטימדיה בקוטר 12.8 אינץ', 7 כריות אוויר ועוד. אבזור זה קיים כבר בגרסת הבסיס "פרו פלוס" שמחירה הוא 174,900 שקל. ברמת הגימור "פרימיום" שעולה 189,900 שקל מתווספים בין היתר ספי דלתות מוארים ומערכת שמע משודרגת.רמת הגימור "LAUNCH EDITION" עולה 194,900 שקל ואילו בגרסת הספורט – ה"בראבוס" מתווספים לא רק ביצועים משודרגים אלא גם גלגל הגה ספורטיבי ותוספות אחרות. מחיר הסמארט הספורטיבית הוא 209,900 שקלים.

במסגרת ההשקה תינתן הנחה של 5,000 שקלים על כל דגמי סמארט. תוקף הטבת ההשקה עד 20/1/2024 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם.

רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד