כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הרבי ראה ברוח קודשו"

אחרי 33 שנים: האב נדהם לגלות את התאריך על הדולר

אבי אוחנה, אביו של יוסף חיים אוחנה השבוי בידי חמאס, צועד כבר 33 שנה כשבכיסו דולר שקיבל מהרבי מליובאוויטש. השבוע כשבדק את התאריך הלועזי שבו קיבל את הדולר נדהם לגלות - 7 באוקטובר: "הרבי מליובאוויטש ראה ברוח קודשו מה יהיה עם בני יוסף חי!", אמר האב בהתרגשות

אחרי 33 שנים: האב נדהם לגלות את התאריך על הדולר
אבי אוחנה עם הדולר צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

מצמרר: אבי אוחנה, אביו של החטוף יוסף חיים אוחנה בן ה-23 שנמצא בשבי חמאס מזה 77 ימים, חושף לראשונה שלפני 33 שנים היה בחודש תשרי תנש"א אצל הרבי מליובאוויטש וקיבל ביום ראשון ח"י תשרי תנש"א דולר עם ברכת ברכה והצלחה ועם אותו הדולר הוא הולך בכיסו מאז כסגולה לשמירה, ברכה והצלחה.

כשבדק השבוע האבא אבי אוחנה את התאריך הלועזי שרשום על הדולר, הוא נדהם לגלות שהתאריך בו קיבל את הדולר מהרבי הוא השביעי לאוקטובר 1990. "הרבי מליובאוויטש ראה ברוח קודשו מה יהיה עם בני יוסף חיים!", סיכם האב בהתרגשות בתיעוד שהופץ ברשת.

מירי בן עמי, אמו של יוסף חיים אוחנה, שנחטף מהמסיבה ברעים, סיפרה עליו לפני כמה שבועות: "הוא תמיד דאג לאחים שלו ולי. כל פעם שהייתי צריכה עזרה הוא לא היה מהסס ועושה עם חיוך. יש לו לב זהב, זה ידוע. אני נלחמת במחשבות ומעדיפה לחשוב שהוא במקום מוגן ושמטפלים בו טוב, ושהוא יחזור. שהוא יחזור עכשיו".

מלחמת חרבות ברזל חטופים הרבי מלובביץ הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד