ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
סגרה מעגל

לוחמת מג"ב עצרה את המחבל שתקף אותה באגרוף

לוחמת מג"ב עצרה את החשוד שתקף אותה באגרוף אתמול בברטעה. החשוד, תושב ברטעה בן 43, הועבר להמשך חקירה במשמר הגבול. ממשמר הגבול נמסר: "אנו נגיע לביתו של כל מי שינסה לפעול כנגדנו וכנגד אזרחי ישראל"

לוחמת מג"ב עצרה את המחבל שתקף אותה באגרוף
שוטרי מג"ב. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אתמול לוחמי מג"ב איו"ש שפעלו בברטעה שביהודה ושומרון, עצרו חשוד שניסה לתקוף את הלוחמים וירו על המחבל שהוריד את בלם יד הרכב ושלח אותו עליהם, כל זאת לצד התפרעות תושבי המקום.

כפי שניתן היה לראות בסרטון שהופץ ברשתות, אחד המתפרעים נתן אגרוף לאחת הלוחמות והוא נמלט מהמקום. פעילות מודיעינית הובילה למעצרו עוד באותו הלילה בסגירת מעגל מהירה על ידי הלוחמת יחד עם לוחמי מג"ב איו"ש ולוחמי צה"ל. החשוד, תושב ברטעה בן 43, הועבר להמשך חקירה במשמר הגבול.

ממשמר הגבול נמסר כי "לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בתקיפות ובנחישות בכל מקום. אנו נגיע לכל מי שינסה לפגוע בכוחותנו ונפעל לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "סגירת מעגל - לוחמת מג"ב עצרה היום את המחבל שתקף אותה אתמול באגרוף בברטעה. מיד לאחר האירוע אתמול הנחיתי את מג"ב לפעול במהירות לעצור את המחבל. לוחמי משמר הגבול לא יאפשרו לאף אחד לתקוף את כוחות הביטחון ולהימלט מאימת הדין - משטרת ישראל ומג"ב יגיעו לביתו של כל מי שינסה לפעול כנגדם וכנגד אזרחי ישראל".

תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד